schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare tuturor,

Doresc sa va propun schimbarea licentei sub care sint publicate
materialele scrise pe geo-spatial.org. Pentru aceste materiale as dori
sa avem o licenta cu recunoastere internationala. M-am lovit de aceasta
nevoie, din nou, zilele trecute, cind, vorbind cu Markus Neteler
(manager proiect GRASS) despre includerea de referinte in sectiunea
"Educational Content Inventory"
(http://wiki.osgeo.org/wiki/Educational_Content_Inventory) catre
materiale relevante publicate pe site-ul nostru, am aflat ca acest lucru
este posibil doar pentru materialele care au o licenta clara, de
preferabil recunoascuta international
(http://wiki.osgeo.org/wiki/Appropriately_Licensed_Material).

Dupa o sumara cercetare a pietii m-am oprit asupra licentei
"Attribution-Share Alike 3.0" de la Creative Commons
(http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/)

Licenta actuala (descrisa in sectiunea Info/Copyright
http://earth.unibuc.ro/info) spune:

"Preluarea partiala a materialelor de pe acest site se poate face doar
prin mentionarea explicita a sursei. Preluarea integrala sau modificata
a materialelor se poate face doar cu acordul prealabil al autorilor"

Noua licenta permite copierea, redistribuirea si modificarea
materialelor de pe site cu conditia de a recunoaste contributia
autorului original si de a republica materialul sau copii modificate ale
acestuia  folosind aceeasi licenta.

Astept parerea voastra asupra acestui subiect.

-Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare,

N-am primit nici un raspuns pe lista la propunerea de schimbare a
licentei pentru materialele scrise, asa ca presupun ca toata lumea este
de acord :)

Intre timp am avut o serie de discutii cu Cristian Balint,  caruia ii
multumesc mult pentru efortul de documentare, in urma carora m-am
convins ca CCv3 este o licenta foarte potrivita pentru geo-spatial.org.
Totusi, inainte de a face acest pas, am nevoie de acordul autorilor care
au publicat materiale pe site. De aceea, ii rog pe toti care se regasesc
in sectiunea http://earth.unibuc.ro/autori sa trimita cit mai repede un
reply la acest mesaj cu textul "De acord" sau "Impotriva".

Multumesc,
Vasile

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
>
> Astept parerea voastra asupra acestui subiect.
>
> -Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Cristian Flueraru
De acord.

Cristian Flueraru

2008/6/28 Vasile Craciunescu <[hidden email]>:

> [...]
>
> Multumesc,
> Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Stefan Constantinescu
De acord.
Stefan Constantinescu

> [...]
> in sectiunea http://earth.unibuc.ro/autori sa trimita cit mai repede un
> reply la acest mesaj cu textul "De acord" sau "Impotriva".

    mailto:[hidden email]
    mailto:[hidden email]

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Candrea Bogdan
De acord.

  Bogdan Candrea

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]

> Astept parerea voastra asupra acestui subiect.

> -Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Ion Nedelcu
De acord

Ion Nedelcu
Research Engineer
Romanian Space Agency
tel. +40 21 316 87 22 fax +40 21 312 88 04
[hidden email], www.rosa.ro

On Jun 29, 2008, at 10:06 AM, Stefan Constantinescu wrote:

> De acord.
> Stefan Constantinescu

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Mihai-Daniel Nita
De acord,

Mihai Nita

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]

> Astept parerea voastra asupra acestui subiect.
>
> -Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

ioan rus
de acord,
Ioan Rus

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]

> Astept parerea voastra asupra acestui subiect.

> -Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

M. Terente
De acord,

Mihai Terente

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Florin Iosub
De acord.

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
>
> Astept parerea voastra asupra acestui subiect.
>
> -Vasile

Re: schimbare licenta materiale scrise geo-spatial.org

Alexandru Dumitrescu
De acord.

2008/6/30 florin iosub <[hidden email]>:

>   De acord.

Marius Jigmond
Vasile, multe scuze pentru intirziere. Mi-a deraiat atentia si la
servici si acasa si am uitat complet. De acord, si imi plac si
termenii licentei. Numai bine,

Marius