referinta localizare specii dupa UTM

Ciprian Samoila
Salut,

Cunostintele mele limitate ma indruma catre colaboratorii Geo-spatial
pentru a afla o solutie de a aduce in ArcGIS o baza de date cu locatia a
diverse specii;
locatia a fost notata de catre biologi dupa o harta cu grid UTM la 5 sau
10km.
Ex:

SPECIA UTM1 UTM2 JUDET LOCALITATE TOPONIM
Hyla arborea PK 46,4 TL 6 Martie (Sălcioara)
Hyla arborea PK 56,2 TL 6 Martie (Sălcioara)
Hyla arborea PJ 28,4 CT Agigea

Apreciez fiecare sugestie constructiva la rezolvarea problemei mele.

Numai bine,
Ciprian Samoila
Univ. Ovidius Constanta

Re: referinta localizare specii dupa UTM

Iurie Maxim
Institutul National de Cercetare Dezvoltare Delta Dunarii a realizat o extensie pentru ArcView 3.x care cuprinde un index de toponime, grile utm si denumiri de specii, exact pentru introducerea de date
.
Contact: [hidden email]

Daca va trebuie doar grilele UTM spuneti.

Iurie Maxim

[...]

Hyla arborea PK 46,4 TL 6 Martie (Sãlcioara)

Hyla arborea PK 56,2 TL 6 Martie (Sãlcioara)

Hyla arborea PJ 28,4 CT Agigea

Apreciez fiecare sugestie constructiva la rezolvarea problemei mele.

Numai bine,

Ciprian Samoila

Univ. Ovidius Constanta

    mailto:[hidden email]
    mailto:[hidden email]

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Re: referinta localizare specii dupa UTM

Ciprian Samoila
Buna dimineata,

Cu certitudine sunt interesat de grilele UTM 5x5 si 10x10, posibil si 2x2km.
Acum ca mentionati de extensia pentru ArcView 3.x, sa inteleg ca va
trebui sa contactez pe dl Ion Grigoras, corect?

Multumesc de raspuns,
Ciprian Samoila
Univ. Ovidius Constanta

on 6/30/2008 10:04 AM [hidden email] said the following:

> [...]
> .
> Contact: [hidden email]
>
> Daca va trebuie doar grilele UTM spuneti.

Grila de 10.

on 6/30/2008 10:04 AM iurie@yahoo. com said the following:

> [...]

> .

> Contact: [hidden email]. ro

> Daca va trebuie doar grilele UTM spuneti.

grila de 5. cea de 2 o trimit pe emailul personal ca e prea mare si e rejectata de grup.

Iurie Maxim

> [...]

> .

> Contact: [hidden email]. ro

> Daca va trebuie doar grilele UTM spuneti.

Ion Nedelcu
Iurie,

ca sa trimiti fisiere, trebuie sa le 'urci' pe site-ul grupului. nu le
poti atasa la mailuri.

Ion Nedelcu
Research Engineer
Romanian Space Agency
tel. +40 21 316 87 22 fax +40 21 312 88 04
[hidden email], www.rosa.ro

On Jul 5, 2008, at 11:58 AM, [hidden email] wrote:

> grila de 5. cea de 2 o trimit pe emailul personal ca e prea mare si
> e rejectata de grup.
>
> Iurie Maxim

Cu scuzele de rigoare dar habar nu am unde si cum sa le "urc" pe situl grupului. In plus primesc de la Yahoo un mesaj care nu spune nimic de atasamente, ba chiar imi da sa inteleg ca pot sa le trimit, doar sa nu fie prea mari.. vezi mai jos. Asa ca o sa le trimit direct destinatarilor.

Iurie

Your message was not delivered because it was too large.
Yahoo! Groups does not accept messages (including attachments) larger
than 1 megabyte.  To resend your message, please compress or
delete any attachments so that the total message size is less
than 1 megabyte.

For further assistance, please visit http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/groups/original/members/web/index.html

ion.nedelcu@ rosa.ro, www.rosa.ro

On Jul 5, 2008, at 11:58 AM, iurie@yahoo. com wrote:

> grila de 5. cea de 2 o trimit pe emailul personal ca e prea mare si

> e rejectata de grup.

> Iurie Maxim

Saliu

tre sa ajungi aici:
biensur dupa ce te loghezi. apoi, in dreapta-sus, ai un 'Add File".
cred ca e bine sa la 'urci' si pe site.

On Jul 5, 2008, at 12:22 PM, [hidden email] wrote:

> [...]
> than 1 megabyte.  To resend your message, please compress or
> delete any attachments so that the total message size is less

Gata dom' profesor.

M-am prins si eu intre timp. Doar ca mesajul de eroare de la Yahoo nu
e nicidecum corect.

Iurie

--- In [hidden email], Ion Nedelcu <ion.nedelcu@...>