propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare tuturor,

Dupa cum cred ca o parte stiu deja, in perioada 30-31 Mai, la Cluj
Napoca, are loc prima editie a simpozionul international de Geografie
Tehnica. Impreuna cu Stefan Constantinescu si Ionut Ovejanu voi
participa la acest eveniment, unde vom face o prezentare a proiectului
geo-spatial.org. Ma gindesc ca este o oportunitate pentru a organiza o
noua intilnire intre autorii si utilizatorii geo-spatial.org. Asa ca
daca sinteti din Cluj sau participati la simpozion si aveti chef de o
runda de discutii pe tema geo-spatial.org (stropita bineinteles cu bere)
va rog sa-mi dati de stire raspunzind la acest mesaj.

Numai bine,
Vasile

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Balint Cristian
On Tuesday 20 May 2008 06:27:34 pm Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
> runda de discutii pe tema geo-spatial.org (stropita bineinteles cu bere)
> va rog sa-mi dati de stire raspunzind la acest mesaj.

+1 100%

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Covasnianu Adrian
Voi fi si eu Vasile,

Poate ne intalnim cu totii in Cluj la un "suc".

Cu respect,
Adrian

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

arininfo
La Paris nu faceti? ca apare si Iurie Maxim... ;))

Codruta

From: Vasile Craciunescu

Salutare tuturor,

[...]

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Vlad Dobrincu
Mestere, cu parere de rau trebuie sa it spun ca in weekendul respectiv sunt angrenat in competitia de streetball Sport Arena 2008 care se tine la terenurile din Poli si pentru ca fac echipa cu fratele meu care vine de la Iasi special pt evenimentul acesta,  am sa declin invitatia ta. Transmite salutari din partea mea la baietii de la Geografie (Tibi Rus, Alex Imbroane, Titus Man si Ciprian Moldovan). In rest numai bine

  Vlad

ARIN <[hidden email]> wrote:
          La Paris nu faceti? ca apare si Iurie Maxim... ;))

Codruta

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Vasile Crăciunescu
Administrator
... cred ca ai vrut sa scrii "Nelu Rus"... bafta maxima la campionat!

Vasile

Vlad Dobrincu wrote:

> [...]
> defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

true, eram cu vaca in padure si ma gandeam la un Tibi Horvath.
  si a iesit ce a iesit.

Vlad Dobrincu wrote:

> [...]
> defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Ciprian Samoila
Salutare Vasile,

Ne vedem in Cluj.
Voi fi prezent si eu. Ai detalii ale Simpozionului sa stiu unde sa ajung?

Numai bine,
Ciprian Samoila

on 5/20/2008 6:27 PM Vasile Craciunescu said the following:

> [...]
>
> Numai bine,
> Vasile

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Ciprian,

Voi reveni in weekend cu detalii si propuneri pentru intilnire. Pentru
moment vreau sa stiu pe cita lume putem conta.

Vasile

Ciprian Samoila wrote:

> [...]
>
> Numai bine,
> Ciprian Samoila

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Revin cu detalii asupra intilnirii de la Cluj. Noi (eu, Stefan si Ionut)
ajungem acolo pe data de 29 Mai (dupa-amiaza). Prima zi de conferinta
este 30 Mai. Pe seara este programata o cina festiva. A doua zi
programul conferintei prevede o aplicatie pe teren, programata sa se
incheie in jurul orei 21. Din experienta personala cred ca seara se
poate lungi pina  mai tirziu :). De aceea cred ca cel mai potrivit e sa
ne intilnim in seara de 29 sau pe 30, dupa cina festiva. Vom lua decizia
finala in functie de programul celor care vor participa. Pina acum
sintem 7 doritori de intilnire. Astept propunerile voastre si in functie
de raspunsuri vom anunta data si ora finala.

-Vasile

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
> ajung?

> bere)

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Errata. Sosim in Cluj Napoca in noaptea de joi (29 Mai). Greseala mea...
Asa ca singura seara pare sa fie cea de 30. Asteptam si parerea celor
care au confirmat participarea.

Vasile

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
> organiza o
> de o

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Salut Vasile,

Confirm prezenta la intalnirea de vineri 30 mai.
Banuiesc ca vei sti si ora cam in aceeasi zi, deci ramane sa ne auzim la
un telefon.
Cine mai vine? Cum eu nu cunosc pe toata lumea ar fi grozav sa pui o
mica lista cu cine vine
si de unde. Eventual sa evit a mai pune intrebari banale, cine esti si
de unde vii.

Inca ceva, este posibil sa fac o prezentare
"Cadastrul verde al campusului universitar Univ. Ovidius, Constanta"
e o prezentare a dinamicii spatio-temporale a spatiului verde din campus.

Sper sa o pun in curand si pe geo-spatial, la care pregatesc si un tutorial
pentru metodele folosite pentru Harta Verde Bucuresti (varianta tipar).
Online apare la www.hartaverde-bucuresti.ro
Voi aduce cateva exemplare de harti cu mine la Cluj (pe care le voi da
cui este doritor).

Numai bine,
Ciprian Samoila
Ecolog
Univ. Ovidius, Constanta

on 5/25/2008 9:35 PM Vasile Craciunescu said the following:

> [...]
>
> Vasile

> Asa ca

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

E bine Vasile,

Eu o sa plec din Iasi pe 29 seara, ajungand pe 30 mai dimineata la
Napoca. Seara ne vedem la un suc neoficial, cat si la conferinta-
oficial :D

Cu respect,
Adrian

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare,

Pina acum si-au anuntat prezenta urmatorii domni:

Vasile Craciunescu
Stefan Constantinescu
Ionut Ovejanu
Cristian Balint
Adrian Covasnianu
Ciprian Samoila

Sper sa il avem la discutii si pe domnul profesor Ioan Rus. Vedem la
fata locului daca mai gasim doritori. Orice prezentare este binevenita.
Astept cu mare interes tutorialul pentru site.

Cristi, vreau sa stiu daca pentru tine este ok seara de 30.

Numai bine,
Vasile

On Tuesday 27 May 2008 12:33:27 pm Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
> Astept cu mare interes tutorialul pentru site.
>
> Cristi, vreau sa stiu daca pentru tine este ok seara de 30.

Sigur, OK si pentru mine cum ati stabilit.

 Suze ca nu am raspuns, am asteptat pana la momentul final
sa cada toti deacord, eu o sa iau un tren ziua si vizitez niste
prieteni in acea zi urmand ca dupamasa sa fiu disponibil
in Cluj.

Nelamuriri (personale):
1) Unde anume se tine ? ne dai un link pe google-maps
daca te rog ? Sau Clujenii cunoascori sa ne dea un link,
ii rog eu mult de tot.
2) Ora fixa cand ne vedem si locatia ?
3) Un Nr de Mob, al tau (off-list e ok)  in caz ca ma ratacesc,
promit ca nu abuzez :P

Eu vin din Oradea.

Cristi.

> Numai bine,
> Vasile

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Vasile Crăciunescu
Administrator
Cristi,

Conferinta are loc la Facultatea de Geografie. O harta se gaseste in
circulara II a conferintei, uploadata la sectiunea Files
(http://f1.grp.yahoofs.com/v1/wPc7SCuMuTQP8zYZay0Qo28oL7e6C-tjoUZaBVDOqtKguFLPcwDUckEUlJZMpooiR-8DQjxdaSex6eFJrXtUEw/GT2008-Cluj-C2-RO.PDF)

Pentru intilnirea noastra n-am stabilit inca locul. Eu zic sa pastram
traditia si sa ne vedem la o circiuma. Ma voi ingriji de asta in cursul
zilei de vineri si iti voi transmite informatia telefonic. Conferinta se
termina la ora 19:00 iar la ora 20:00 este programata o cina festiva.
Avem doua posibilitati:

- sarim de cina si ne vedem la 19:30 (s-ar putea sa para nepoliticos din
partea noastra)
- participam scurt la cina si ne vedem la 21:30

Astept si parerea voastra.

Vasile

Balint Cristian wrote:

> [...]
>
> Eu vin din Oradea.
>
> Cristi.

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Mersi pt indicatii.
Nush cum mi-a scapat de aceasta conferinta. Tare as fi vrut sa prezint
si eu o lucrare. Acum e prea tarziu.
Imi ramane doar sa vin ca spectator si e suficient pt moment.

Ai cumva un program al conferintei, cine si ce prezinta? Sa ma pot
orienta catre prezentarile de interes.

Astept un semnal. Eu sunt deja in Cluj de ieri.

Numai bine,
Cip

on 5/27/2008 3:21 PM Vasile Craciunescu said the following:

> [...]
>
> Vasile

> binevenita.

Re: propunere intilnire geo-spatial.org Cluj Napoca

Am mai adaugat un fisier cu lista de participanti si lucrarile inscrise.
Nu am alta informatie referitoare la program (ex: ordinea prezentarilor).

http://f1.grp.yahoofs.com/v1/wPc7SJdGqpQP8zYZ3ZMgfphVC1B70nBI4PDP8AvcmcPfEjQXpdKBbuBKVowR_DdsOe-i-6EzuVn9lPnk6gHnXQ/Participanti_GeografieTehnica_Cluj_2008_19mai.xls

Vasile