mecanismul de finantare SEE

arininfo
(in care sunt incluse si asa-numitele "finantari norvegiene").

Deoarece mai multi colegi si amici m-au intrebat pe adresa personala: s-a lansat cererea de proiecte in cadrul acestui mecanism - data limita de depunere: 13 iunie 2008.

Ghidul solicitantului si alte informatii, la www.fonduri-ue/eeagrants .

Inca nu stiu care este situatia in privinta finantarilor speciale pt. ONG - dar puteti aplica oricum la finantarile "mari" (despre care am scris mai sus) in caz ca va tin puterile ;)

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

Re: mecanismul de finantare SEE

arininfo
Scuze tuturor, adresa pe care am dat-o era gresita; cea buna este:

http://www.fonduri-ue.ro/eeagrants/

Codruta

---