link ortofotoplan

geo-spatial.org mailing list
 Buna seara, am si eu nevoie de acel link cu ajutorul caruia se pot descarca ortofotoplanuri din 2015  cu global mapper de  pe suprafata romaniei,Multumesc !

Re: link ortofotoplan

geo-spatial.org mailing list
George,

Pentru accesarea legala a datelor respective te rog sa contactezi Directia Topografica Militara. Si eu mi-as dori ca respectivele date sa fie disponibile liber. Momentan nu sint si pina cind situatia nu se schimba, te-as ruga sa te abtii de la astfel de intrebari pe aceasta lista de discutii.

Iti multumesc pentru intelegere,
Vasile

Sent from my mobile device