linii electrice

Florin Iosub
Salutare,

Stie cineva de unde pot obtine vectori cu liniile electrice din
Romania, sau daca exista harti, atlase cu asa ceva.

Multumesc.

Re: linii electrice

Balint Cristian

> Salutare,
>
> Stie cineva de unde pot obtine vectori cu liniile electrice din
> Romania, sau daca exista harti, atlase cu asa ceva.
>
> Multumesc.

Salut,

  DTM 1:25k le are marcate cu stalpi cu tot, dar sunt vechi de ~30 ani :(
Din cate stiu si cele 1:50, 1:100 romanesti le au marcate mai
putin 1:5k de pe care lipsesc in totalitate (asa am remarcat).

  Cred ca e cea mai taboo chestie sunt liniile, sunt multe firme
private care inchiriaza stalpi si se bat pe ei la chirie. Chestia asta
e resortul Transelectrica + Electrica, eu dau zero  sanse sa procure
cineva asa ceva, informatiile nu sunt publice si nu cred ca vor fi
vreodata din foarte multe motive si nici nu se pot macar cumpara.
In schimb stalpii se pot contracta pentru cei interesati in anumite
conditii si criterii.
 O companie GIS mare (US) cu reprezentanta la noi nu dau nume a
avut un proiect  foarte costisitor de a pune la punct si a aduce la zi asa
ceva, proiectul a fost unul justificat de scump ce includea si terenul
arondat stalpilor si alte monitorizari legate de electricitate si transport,
nu cred ca vreodata acele date vor fi publicate, tentatia e mare doar
daca ma gandesc la terenurile arondate stalpilor, si e normal sa fie
asa ;-)

//cristi.

Re: linii electrice

Covasnianu Adrian
Vezi la EON. Insa nu cred ca poti obtine date de la ei.
Ca sunt privatizati...

Exista la Palatul Culturii din Iasi in muzeul tehnicii o harta cu
reteau a nationala de electricitate.

Re: Re: linii electrice

Balint Cristian
On Thursday 12 June 2008 12:33:10 pm Covasnianu Adrian wrote:
> Vezi la EON. Insa nu cred ca poti obtine date de la ei.
> Ca sunt privatizati...

  EON sau alte companii private (in special telecom),
dar si cele de advertising. iti garantez ca nici nu se
pune intrebarea sa le ceri asa ceva cumva, ei le au
foarte detailate.

> Exista la Palatul Culturii din Iasi in muzeul tehnicii o harta cu
> reteau a nationala de electricitate.

Re: linii electrice

Covasnianu Adrian
Pe hartile topografice 1:5k apar retele electrice, insa nu se
specifica voltajul acestora. In schimb la hartile topografice 1:25k
apar mai bine reprezentate (voltaj-110kv, 220 kv, 400kv; puncte trafo,
st de transformare).

--- In [hidden email], Balint Cristian
<cristian.balint@...> wrote:

> [...]

> nu cred ca vreodata acele date vor fi publicate, tentatia e mare doar
> daca ma gandesc la terenurile arondate stalpilor, si e normal sa fie

Re: Re: linii electrice

Balint Cristian
On Thursday 12 June 2008 12:35:37 pm Covasnianu Adrian wrote:
> [...]
> specifica voltajul acestora. In schimb la hartile topografice 1:25k
> apar mai bine reprezentate (voltaj-110kv, 220 kv, 400kv; puncte trafo,

  De 1:5k nu stiam, pe ce am vazut eu lipsea, dar probabil e o
chestie de editie, doar tot vechi sunt si alea.

//cristi.

Re: linii electrice

Florin Iosub
Multumesc mult pentru raspuns.

> [...]

nu cred ca vreodata acele date vor fi publicate, tentatia e mare doar
daca ma gandesc la terenurile arondate stalpilor, si e normal sa fie

Mersi de informatie.