geonetwork

Vasile Crăciunescu
Administrator
Dragi colegi,

Dupa cum aminteam si in materialul
http://earth.unibuc.ro/articole/un-an-de-geo-spatial-org, sintem in
pasura sa va oferim un prim demo la o noua componenta a geo-spatial.org.
Este vorba de catalogul de date spatiale, bazat pe geonetwork
opensource.  Acesta poate fi accesat la
http://earth.unibuc.ro:8080/geonetwork/. In momentul de fata am indexat
doar un sigur set de date (limitele de judet), urmind ca in zilele
urmatoare sa continuam cu scrierea de metadate pentru toate datele
disponibile la acest moment pe site. Desi pare simpla, activitatea de
scriere a metadatelor este una destul de mare consumatoare de timp. Pina
atunci va rog sa aruncati cite un ochi pe geonetwork si sa-mi
transmiteti parerile si sugestiile voastre. Daca este cazul, voi reveni
cu un mesaj ceva mai detaliat, referitor la modul de functionare al
geonetwork. Cei care doresc un cont pentru a putea testa capabilitatile
de editare a metadatelor folosind geonetwork sint rugati sa-mi scrie un
email.

Numai bine,
Vasile

Re: geonetwork

Vasile Crăciunescu
Administrator
Se pare ca Tomcat-ul a intrat in vrie... Geonetwork se incarca greu si
incomplet. L-am restart si acum lucrurile ar trebui sa fi intrat in normal.

-Vasile

Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
> geonetwork. Cei care doresc un cont pentru a putea testa capabilitatile
> de editare a metadatelor folosind geonetwork sint rugati sa-mi scrie un

localitati din RO

Proiectul Romania Digitala
Ziua Buna!
Are cumva cineva localitatile cu coordonate, preferabil cu diacritice si cod SIRUTA, din urmatoarele judete: Caras-Severin, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Gorj, Hunedoara, Iasi, Mehedinti, Mures, Neamt, Prahova, Sibiu, Suceava, Timis, Valcea si Vaslui?

Cele bune,

Bogdan Condurateanu
Proiectul Romania Digitala

RQA Mail Server
Mail Scanned by RQA Antivirus Server

*******************************************************************************************************************************
NOTE: This message contains confidential information and represents the property
of RQA Impex Company SRL. The e-mail message is intended exclusively for
the addressee or addressees. In case you are not the addressee, please be
informed that disclosing, copying, distributing or acting based on this information is
forbidden and subject to civil and criminal liability.
If the e-mail was sent to you by mistake, please contact us immediately.
Thank you for your support in maintaining the confidentiality of our
correspondence.

Re: localitati din RO

Ion Nedelcu
Bogdan,

fara sa-ti dau o data de publicare, astfel de date vor fi disponibile
curand pe geo-spatial.org

Ion Nedelcu
Research Engineer
Romanian Space Agency
tel. +40 21 316 87 22 fax +40 21 312 88 04
[hidden email], www.rosa.ro