gdal2tiles

transylvaniasan
poate o intrebare simpla. am instalat de curand FWTools 2.0.6 (Linux
x86 32bit) sub opensuse10.2 cu scopul principal curent de a folosi
GDAL si mai precis gdal2tiles. Am executat cateva comenzi gdal OK. dar
la comenzi pentru gdal2tiles primesc command not found. intr-adevar nu
gasesc gdal2tiles in director. sa nu fie inclus in distributia FWTools?

poate sa imi dea cineva o solutie cum pot adauga ceea ce lipseste din
instalatia FWTools?

Adorian

Re: gdal2tiles

Vasile Crăciunescu
Administrator
Adorian,

Din ce am discutat mai demult cu Cristi Balint, se pare ca ultima
distributie FWTools a fost compilata fara suport Python. Incearca cu o
versiune ceva mai veche. Cristi cred ca iti poate oferi explicatii mai
precise.

-Vasile

transylvaniasan wrote:

> [...]
> gasesc gdal2tiles in director. sa nu fie inclus in distributia FWTools?
>
> poate sa imi dea cineva o solutie cum pot adauga ceea ce lipseste din

Re: gdal2tiles

transylvaniasan
Multumesc pt raspuns,

In definitiv daca complica situatia, sa lasam deoparte FWTools, dar
totusi cum pot instala si rula separat gdal2tiles?

Adorian

At 01:14 PM 5/2/2008, Vasile Craciunescu wrote:

> [...]
>distributie FWTools a fost compilata fara suport Python. Incearca cu o
>versiune ceva mai veche. Cristi cred ca iti poate oferi explicatii mai

Dr. Adorian Ardelean
coordinator of myNature Project

proiectul myNature
str. Rascoala din 1907 nr 12
Timisoara 300523
Romania

http://mybiosis.org/nature/portal.php?pagename=firstpage [a Romanian
biodiversity-database]
http://mybiosis.org/nature/portal.php?pagename=adorian [CV]
http://mybiosis.org/romanianorchids/ [Romanian Orchids]
http://greendorf.com [botanical illustration]

Projects in which I was involved:
http://planktonnet.awi.de/ [planktonNet]
http://hercules.kgs.ku.edu/Hexacoral/Anemone2/ [Hexacorallians of the World]
http://www.ubio.org [uBio Project]
http://portal.ubio.org [uBio Portal]
http://microscope.mbl.edu [micro*scope Project]
http://starcentral.mbl.edu/biopedia [BioPedia]
http://starcentral.mbl.edu/custar [CU*STAR]

Yahoo messenger: transylvaniasan

Re: gdal2tiles

transylvaniasan
Vasile,

pana la urma am incarcat versiunea 2.0.0 si gdal2tiles lipseste si de
acolo. cat de in urma sa ma duc? pe undeva in gdal parca se spune ca
FWtools contine gdal "in full".

intre timp am incercat sa pun fisierul gdal2tiles.py manual. vad ca
python este instalat totusi. dar daca ii dau comanda sugerata imi
intoarce urmatorul mesaj:

Traceback (most recent call last):
  File "gdal2tiles.py", line 679, in <module>
    from Numeric import zeros
ImportError: No module named Numeric

nu gaseste ceva in python? any hints? parea o treaba simpla...cel
putin asa ar trebui sa fie. de ce oare sa fi lasat gdal2tiles out din
gdal? sau nu a fost acolo deloc pana acum. intelesesem de undeva ca e
integrat...

Adorian

--- In [hidden email], Vasile Craciunescu <vasile@...> wrote:

> [...]
> distributie FWTools a fost compilata fara suport Python. Incearca cu o
> versiune ceva mai veche. Cristi cred ca iti poate oferi explicatii mai

Re: gdal2tiles case closed partially

transylvaniasan
salut din nou,

pana la urma am reusit. am instalat python-numeric si vad ca si-a dat
drumul; a generat fisierele cel putin. phew. deci case closed. nu mai
este nevoie de help pe sectiunea aceasta. totusi ramane intrebarea mea
anterioara: de ce nu gdal2tiles in fwtools si de ce fara suport python
cand vad fisiere py in foldere pt gdal in distributia fwtools.
dar astea sunt intrebari retorice si izvorate din ignoranta mea (cel
mai probabil)...

numai bine,
Adorian

--- In [hidden email], "transylvaniasan" <aardelean@...>