foloseste cineva AutoDesk Map ?

ally_oana
M-ar interesa achizitionarea unui pachet GIS. M-am interesat si am vazut care ar fi oferta de programe. Eu folosesc de mult timp AutoCad si tind spre AutoDesk Map. Insa observ ca majoritatea comentariilor sunt orientate spre ArcGis. Poate cineva, va rog, sa imi faca o paralela intre aceste programe, eventual si o recomandare? [ stiu care ar fi preturile, distribuitorii... ma intereseaza cat de usor se lucreaza, cam ce are unul si nu are celalat... am nevoie, pentru inceput, sa realizez harti statistice pentru a compara diverse situatii ]. Multumesc anticipat