Quantcast

conversie annotation layer in fisier shp

conversie annotation layer in fisier shp

geo-spatial.org mailing list
Buna seara, Daca am o baza de date cu denumiri, pe annotation layer, cum pot sa convertesc layer-ul cu denumiri in fisier de tip shapefile, daca exista vreo modalitate? Am atasat aici baza de date: https://www.dropbox.com/s/2ix9f3qsmaq4fi8/Denumiri_artere.rar?dl=0 Si a alta intrebare. Stiti vreun site gratuit unde pot sa incarc pe net fisiere shp pentru a publica o harta? Stiu de cartodb, dar nu prea ma ajuta deoarece este limitat doar la 8 fisiere. De asemenea, ma intereseaza un site unde pot sa public o harta in miscare, in timp real. Pentru asta as vrea sa stiu cum se pot crea in QGis layere care sa aiba si timpul definit, pentru exportul on-line. Multumesc!   I. Popescu

Re: conversie annotation layer in fisier shp

geo-spatial.org mailing list
Salut I. Popescu (sau Codruț Benedic, așa apare în dropbox),

La prima întrebare, ai soluția de conversie la http://support.esri.com/technical-article/000009394 - How To: Convert an annotation feature class to a shapefile

La a doua întrebare, poți încerca google my maps folosind kmz în loc de shp.

Pentru ultima problemă, nu am idee, mai ales dacă îți dorești ceva gratuit.

Numai bine,

Ciprian Samoilă

Asociația Harta Verde România

On 2016-10-30 8:55 PM, geocadtopo [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
> De asemenea, ma intereseaza un site unde pot sa public o harta in miscare, in timp real. Pentru asta as vrea sa stiu cum se pot crea in QGis layere care sa aiba si timpul definit, pentru exportul on-line.

Posted by: Ciprian Samoila <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/