Warning QGIS

12

Warning QGIS

Florin Iosub
Salutare. Am incercat in programul QGIS 0.9.1 pe platforma windows sa
convertesc un shape cu date despre elevatie in format .ogr. Totul este
ok pana la sfarsitul operatiunii cand imi da un avertisment "Cannot
select attributes from table 'denumire tabel' ". Apoi cand deschid
tabela de atribute a fisierului nou format, datele din coloana
corespunzatoare elevatiei are valori identice cu cele din coloana ID.
Stie cineva cum se poate rezolva aceasta problema? Am atasat si un
print screen in categoria "Photos".
Multumesc.

Re: Warning QGIS

Marius Jigmond
Florine,
Eu zic sa te lasi de Windows :). Hai ca glumesc. Problema e legata de
versiunea 0.9.1 de Windows. Am facut niste teste care dau faliment in
Windows dar merg cu 0.9.0 pe Linux. Poti elimina o variabila prin
instalarea versiunii 0.9.0 de Windows. Daca tot iti da eroare s-ar
putea sa trebuiasca sa astepti o noua versiune sau sa-ti faci o
partitie de Linux. Situatia GRASS in Windows nu e dintre cele mai
fericite.

--- In [hidden email], "florin.iosub" <florin.iosub@...>
wrote:

> [...]
> corespunzatoare elevatiei are valori identice cu cele din coloana ID.
> Stie cineva cum se poate rezolva aceasta problema? Am atasat si un

Re: Warning QGIS

Florin Iosub
Salutare. Am instalat QGIS versiunea 0.9.0 si merge, dar dupa cum ai
spus pe Windows da destul de multe erori. Daca instalez Linux-ul pe o
partitie nu o sa imi apara neconcordante intre cele doua sisteme de
operare (eu asa am auzit, ce e drept cu ceva timp in urma)? Stii tu
vreo solutie?

Re: Warning QGIS

transylvaniasan
Salut,

Daca te referi strict la cele doua sisteme de operare pe aceeasi
masina, din experienta mea (limitata) raspunsul meu este nu.

Rulez openSUSE si Windows Vista pe aceeasi masina si nu am sesizat
absolut nici o problema. Linuxul a fost instalat dupa Windows.

numai bine,
Adi

> Daca instalez Linux-ul pe o
> partitie nu o sa imi apara neconcordante intre cele doua sisteme de
> operare (eu asa am auzit, ce e drept cu ceva timp in urma)? Stii tu
> vreo solutie?

Re: Warning QGIS

Florin Iosub

Mersi pentru raspunsul rapid. Eu folosesc ca sistem de operare Windows
XP. Sper sa nu fie probleme.

--- In [hidden email], "transylvaniasan" <aardelean@...>
wrote:

> [...]
>
> Rulez openSUSE si Windows Vista pe aceeasi masina si nu am sesizat
> absolut nici o problema. Linuxul a fost instalat dupa Windows.

Re: Re: Warning QGIS

arininfo
Am pus si eu intrebarea aia (acu vreo 2 - 3 sapt) pe o alta lista, si
cica nu, nu e nici o probl... Linuxul e suficient de destept cat sa nu
creeze conflicte ;)

Pe de alta parte, eu sunt suficient de <batrana> cat - desi am mintea
deschisa - sa nu ma mai simt in stare sa invat aplicatii sub un sistem
de operare nou pt.  mine - asa ca n-am indraznit vreo 5 ani sa ma
apropii de Linux. Mi-am luat insa de curand un note-book cu L
preinstalat si e ATAT de dragalash (si de <prietenos>) incat
pur-si-simplu m-am indragostit de el ;)

Codruta

2008/1/24 florin.iosub <[hidden email]>:

> [...]
>  > > partitie nu o sa imi apara neconcordante intre cele doua sisteme de
>  > > operare (eu asa am auzit, ce e drept cu ceva timp in urma)? Stii tu

Re: Re: Warning QGIS

Vasile Crăciunescu
Administrator
Florine,

Ii dau si eu dreptate lui Marius. GRASS inca are multe hibe pe
Windows... ca si pe MacOS X (in special d.out.file, d.vect.thematic).
Pentru conversii rapide si sigure iti recomand sa folosesti direct
GDAL/OGR. Merge la fel de bine pe toate sistemele de operare. Apoi poti
reveni la interfata QGIS si functionalitatea de analiza GRASS. Sint
convins ca in viitor GRASS se va misca mult mai bine si pe Windows... nu
va spun ce insemna sa rulezi GRASS pe Windows acum 2-3 ani, folosind Cygwin

Personal folosesc trei sisteme de operare pe aceeasi masina si merg fara
nici cea mai mica problema. Incurajez pe toata lumea sa incerce
experienta Linux. Puteti incepe cu Ubuntu (http://www.ubuntu.com), o
versiune extrem de flexibila si prietenoasa. Instalarea este o joaca iar
pe Internet se gasesc o tona de tutoriale despre cum acesta poate
coabita cu Windows pe aceeasi masina. Sau, mai simplu, puteti folosi un
LiveCd linux ce contine si aplicatii GIS. Pentru QGIS va recomand
http://blog.qgis.org/?q=node/85.

Numai bine,

Vasile

Paris, Franta - caut aministrator baze de date geospatiale

Iurie Maxim
Salut,

Cred ca asta e de interes pentru unii dintre voi.
Un anunt de la institutia unde lucrez acum.
Am facut ceva lobby pentru ca sa angajeze pe cineva cu
background-ul asta.

http://biodiversity.eionet.europa.eu/temp/Data%20base%20manager_2008.pdf

Cine e interesat poate sa ma contacteze si pe adresa
de email personala [hidden email]

Cine nu ma cunoaste poate cere referinte de la Vasile
Craciunescu

Iurie
ETC/BD
Paris

Never miss a thing.  Make Yahoo your home page.
http://www.yahoo.com/r/hs

KMZ

Iurie Maxim
Stie cineva un soft gratuit sau o extensie care sa
converteasca fisiere KMZ (Google Earth) in KML sau in SHP?

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping

Re: KMZ

Cristian Flueraru
am cautat si eu acelasi lucru acum ceva timp.

http://www.zonums.com/kml2shp.html
din nefericire beta freeware. nu am incercat.

respectiv
http://arcscripts.esri.com/details.asp?dbid=14569
desi nu stiu daca ajuta f mult
"This tool can convert a path created in Google Earth into a
shapefile. It can only convert a single line (path) at a time."

cristi

On Jan 31, 2008 4:15 AM, Iurie Maxim <[hidden email]> wrote:

> Stie cineva un soft gratuit sau o extensie care sa
>  converteasca fisiere KMZ (Google Earth) in KML sau in SHP?

> [...]

Multumesc Cristian,

Totusi caut un soft au o extensie pentru convertit
fisiere KMZ (nu KML). Pentru conversii KMLtoSHP
recomand ogr2ogr.

Iurie

--- Cristian Flueraru <[hidden email]> wrote:

> [...]
> "This tool can convert a path created in Google
> Earth into a
> shapefile. It can only convert a single line (path)

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ

Re: KMZ

Cristian Flueraru
Imi pare rau,
Am apucat sa dau send, desi vazusem ca nu e vorba de kml :)

Cristian

2008/1/31 Iurie Maxim <[hidden email]>:

> [...]
>
>  __________________________________________________________
>  Be a better friend, newshound, and
>  know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

Re[2]: KMZ

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salut Iurie,

Fisierele KMZ sint de fapt fisiere KML arhivate zip. Cel mai simplu e sa schimbi extensia in .zip, extragi arhiva si obtii KML-ul.

Vasile

Re: KMZ

Vasile Crăciunescu
Administrator
Am inregistrat datoria  :) . In viitorul apropiat ne gindeam sa
organizam o intilnire relaxata, la o bere, a utilizatorilor si
contribuitorilor geo-spatial.org. Asteptam parerea comunitatii.

Vasile

Iurie Maxim wrote:

> Merci mult
>
> Nu stiu ce m-as fi facut fara sprijinul din tara.
> Raman dator oricum pana la urmatoarea sesiune de baut
> bere.
>
> Iurie

>       ____________________________________________________________________________________
> Looking for last minute shopping deals?
> Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping

Re: KMZ

Emi Cristea
Vasi, obligatoriu trebuie sa organizam o intalnire relaxata la bere. Doar sa stiu din timp, ca eu imi consum zilele prin Brasov :))

Vasile Craciunescu <[hidden email]> wrote:          Am inregistrat datoria :) . In viitorul apropiat ne gindeam sa

Iurie Maxim wrote:

> Merci mult
>
> Nu stiu ce m-as fi facut fara sprijinul din tara.
> Raman dator oricum pana la urmatoarea sesiune de baut
> [...]

----
Emi Cristea,
Proiectul ALPINET,
  Brasov

  [hidden email]
  http://www.alpinet.org

Re: KMZ

Marius Jigmond
Sa ma anuntati si pe mine sa beau una aici la mine peste lac :).

--- In [hidden email], Vasile Craciunescu <vasile@...> wrote:

> [...]
> organizam o intilnire relaxata, la o bere, a utilizatorilor si
> contribuitorilor geo-spatial.org. Asteptam parerea comunitatii.

Re: Re: KMZ

Teo-9
Perfect !!....Unde ..si cand...?

Dan

--- In geo-spatial@ yahoogroups. com, Vasile Craciunescu <vasile@...> wrote:

> [...]
> organizam o intilnire relaxata, la o bere, a utilizatorilor si
> contribuitorilor geo-spatial. org. Asteptam parerea comunitatii.

Cu siguranta in Bucuresti. Asteptam sa vedem citi mai sint interesati de
o asemenea intilnire si apoi stabilim o data si o locatie precisa.

Vasile

Teo wrote:

> Perfect !!....Unde ..si cand...?
>
> Dan

Re: Re: KMZ

Ion Nedelcu
Oricand cu placere. eu va propun beraria germana.

Ion Nedelcu
Research Engineer
tel. +40 21 316 87 22 fax +40 21 312 88 04
[hidden email], www.rosa.ro

On Feb 2, 2008, at 11:36 AM, Vasile Craciunescu wrote:

> Cu siguranta in Bucuresti. Asteptam sa vedem citi mai sint
> interesati de
> o asemenea intilnire si apoi stabilim o data si o locatie precisa.
>
> Vasile

Re: Re: KMZ

Stefan Hogas
Interesat.