VOT pentru Natura

geo-spatial.org mailing list
Dragi prieteniai naturii!

Este timpul săsusțineți o inițiativă faină de conservare din Romnia! Am fost selectați dejuriu printre proiectele finaliste, acum este decizia voastră. Vă rog săcontribuiți la conservarea și restaurarea Râului Putna și a speciilor de aici,prin acordarea unui vot la link-ul următor: http://www.outdoorconservation.eu/project-voting-category.cfm?catid=1

Numeleproiectului: Conserve and restore habitats for otters, Romania

Votul se faceastfel: click pe Vote now, apoi se bifează: I have read and understand theTerms & Conditions și click pe Cast your vote!
Dacă în partea de jos a paginii nu apare butonul: Cast your vote, Trebuie săbifezi în partea de jos a paginii fereastra cu: Accept Cookies.

Vă mulțumim!

 Bouros George
PhD Student
University of Bucharest
Faculty of Biology
mobile: +40721229188
email: [hidden email]
http://romanialutra.wordpress.com/

Re: VOT pentru Natura

geo-spatial.org mailing list
George,

Avem toată simpatia pentru demersul tău dar, pe viitor, te rog să te
abții de la a mai trimite pe acestă listă de discuții mesaje off-topic.

Îți mulțumesc anticipat,
Vasile

On 3/20/17 7:56 PM, Bouros George [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
> Dacă în partea de jos a paginii nu apare butonul: Cast your vote,
> Trebuie să bifezi în partea de jos a paginii fereastra cu: Accept Cookies.

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: VOT pentru Natura

geo-spatial.org mailing list
Daca luam in considerare ca se fac "harti" cu raspandirea speciilor, as
zice ca, totusi, e "la limita topicului" ;)

In orice caz, eu am votat - si multumesc si pentru info, nu stiam de aceste
finantari, oricum par mai transparente decat cele de la al nostru drag Fond
pentru Mediu! :)))

Codruta