Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

Emi Cristea
Cunoasteti careva vreun free shape file cu marile, oceanele si lacurile lumii? Am o problema datorata faptului ca Marea Moarta e sub nivelul marii si nu pot sa ma iau dupa SRTM sa-mi colorez harta altitudinal.

Multumesc.

----
Emi Cristea,
Proiectul ALPINET,
Brasov

[hidden email]
http://www.alpinet.org

Re: Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

Emi Cristea
Am gasit ceva (poate va sunt si voua de folos), din pacate nu are lacurile interioare.
http://www.evs-islands.com/2006/06/data-improved-wvs-rival-evs-whats.html

----
Emi Cristea,
Proiectul ALPINET,
Brasov

[hidden email]
http://www.alpinet.org

Re: Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

Emi Cristea
Aici gasiti A Global Self-consistent, Hierarchical, High-resolution Shoreline Database: http://www.ngdc.noaa.gov/mgg/shorelines/gshhs.html (shape-uri separate pentru land, lakes, islands).

Cine stie, v-or fi si voua de folos vreodata! Numai bine!

----
Emi Cristea,
Proiectul ALPINET,
Brasov

[hidden email]
http://www.alpinet.org

Re: Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

M. Terente
Mulţumim, spor la lucrul tău.

Mihai Terente

    mailto:[hidden email]
    mailto:[hidden email]

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Re: Shapefile cu marile, oceanele si lacurile lumii

Iurie Maxim
Pentru cei interesati, personal am utilizat acest set de date in cadrul proiectului pe care il coordonez la European Topic Center on Biological Diversity si este pana in prezent cea mai buna sursa, cu mult superioara decat orice set de date existent la nivelul UE. Se disting 99.99% dintre insulite, o singura corectura am avut de facut in Suedia unde un nor acoperea pe imaginilie Landsat 2000 o insulita de cateva hectare, motiv pt care insulita nu a aparut in acest produs. Comisia Uniunii Europene si Agentia Europena de Mediu privesc cu oarecare jena faptul ca un produs american este net superior datelor existente la nivelul UE. O suprapunere intre acest produs si CLC sau cu granitele statelor membre UE care se utilizeaza de Eurostat spune multe. Eu am avut nevoie de linia de coasta pentru a fi sigur ca tarile membre raporteaza pe coasta speciile si habitatele costiere in mare speciile si habitatele marine si pe uscat speciile si habitatele terestre.
 Initial am ulilizat linia de coasta din CLC (25 hectare poligonul minim) si era sa comunicam multor tari ca au raportat specii terestre in zona marina si asta deoarece acolo in fapt erau mici insulite care nu apareau in nici o tema vector existenta la nivelul Comisiei UE. Legat de Euroboundary utilizat de Eurostat, acolo multe estuare si lagune sunt considerate ca fiind domeniu terestru deoarece exista o unitate administrativ teritoriala care se suprapune in acea zona marina, iar majoritatea insulitelor lipsesc.

Cel putin pentru Europa e cea mai buna sursa si este comparabil ca si precizie si grad de detaliere cu ceea ce ne-a fost furnizat de unele tari membre (de la cadastru sau armata)

Iurie Maxim