Salutare!

geo_graful
Salutare.Sunt nou pe forum si incepator in GIS. Lucrez la lucrarea de dizertatie pe climatologie si as vrea sa realizez niste materiale cartografice in GIS. Am incercat sa interpolez niste puncte (statiile meteo) prin metoda kriging, dar rezultatul imi este afisat intr-un extent rectangular care nu se "lipeste" exact pe limita care ma intereseaza pe mine (jud. Constanta), ci se "rezuma" doar la extent-ul statiilor. Stiti cumva cum as putea sa fac, ca rezultatul interpolarii sa se "lipeasca" pe limita judetului? Eu lucrez in ArcMap, dar daca stiti puteti sa-mi explicati si pentru Surfer 8. Va multumesc anticipat pentru ajutor.