Re: Digest Number 2353

Sorin Cheval
Salut!
O harta cu zonele functionale, eventual cu regim de inaltime pentru Brasov, stiti?
Multumesc!

    On Thursday, February 14, 2019, 2:24:36 AM GMT+2, [hidden email] <[hidden email]> wrote:

             geo-spatial.org   Group
 1 Message
  Digest #2353            1    (no subject)   by "Benedic Codrut George"

 Message

 1

   (no subject)

 Wed Feb 13, 2019 10:07 am (PST) . Posted by:

   "Benedic Codrut George"
     Buna sera,

Sunt student la doctorat si ma intereseaza daca aveti si imi puteti da
niste date pretabile pentru o prelucrare in mediul GIS.
Mai concret ma intereseaza un set de date pe mai multi ani, cu ajutorul
carora sa pot face o previziune si sa vad ce riscurile pe care le implica
(gen urmarirea cotelor pentru aceleasi puncte, in doua etape de masuratori
cel putin, dintr-o zona mai extinsa, ca sa pot face o predictie a
modificarilor suprafetelor si sa urmaresc riscurile, cum ar fi alunecarile
de teren).
Am dat un exemplu, ma intereseaza orice date pretabile pentru asa ceva, ca
in urma previziunii sa pot face o analiza a riscurilor.

Multumesc!

O seara buna!

Codrut Benedic
             Reply to sender     .     Reply to group     .     Reply via Web Post     .     All Messages (1)     .    Top ^                  Visit Your Group
    • Privacy • Unsubscribe • Terms of Use