Re: Date meteo Hărți

Delimart Laura
Buna ziua,  Pe site- ul Administratiei Naționale de Meteorologie  Clima
Romaniei sunt harti raster Gis format png cu temperatura in perioada
1961-1990. Am încercat sa le georeferentiez dat nu reusesc. Ati putea va
rog sa îmi spuneti daca ati reusit sa le georeferentiati si sa le
suprapuneti pentru o zona din Romania?  Multumesc frumos  Laura D

Pe 11 ian. 2018 12:08, "Tatui Florin [hidden email]
[geo-spatial]" <[hidden email]> a scris:

> [...]
> sector 1, Bucharest
> Romania
>

> On Thursday, January 11, 2018, 11:55:05 AM GMT+2, Dragoș Luntraru
> [hidden email] [geo-spatial] <[hidden email]>
> wrote:
>

> Bună ziua,
>
> Oare unde aș putea găsi niște date meteo cu privire la ultimii 20 de ani
> din Transilvania? Mă interesează mai ales temperaturile medii din sezonul
> de iarnă care se cam observă că sunt într-o creștere continuă. Dacă există
> o referință bibliografică cum ar fi un articol sau o carte ar fi ideal. Aș

Re: Date meteo Hărți

Mihai C.

Bună Laura, da, cu ceva timp în urmă. Cu ce platforma le georeferentiezi?

Pe 23 feb. 2018 6:04 p.m., "Delimart Laura [hidden email] [geo-spatial]" <[hidden email]> a scris:

On Thursday, January 11, 2018, 11:55:05 AM GMT+2, Dragoș Luntraru [hidden email] [geo-spatial] <[hidden email]> wrote:

[...]

Posted by: Mihai Cosmin <[hidden email]>