Qgis 2.18 instalat pe ubuntu 16 xenial xerus

Qgis 2.18 instalat pe ubuntu 16 xenial xerus

simu alex
Salut! Mă numesc Alex.

 Vă rog să mă ajutați în următoarea problemă:
 1. am instalat ubuntu xenial și qgis 2.18 și am constatat că nu pot vedea partițiile linuxului când caut să inserez un nou layer sau proiect.
 2. textul ce apare scris sub icoane când este pus mouse-ul nu apare.

 Am încercat diferite setări și nu merge.
 Are cineva o idee? Am rămas fără soluții.
 Mulțumesc!

Re: Qgis 2.18 instalat pe ubuntu 16 xenial xerus

Kosza Antal
A következőt írta ekkor: 2018. július 8., vasárnap 20:42:11 EEST
> Salut! Mă numesc Alex.
Salut

>  Vă rog să mă ajutați în următoarea problemă:
>  1. am instalat ubuntu xenial și qgis 2.18 și am constatat că nu pot vedea
> partițiile linuxului când caut să inserez un nou layer sau proiect.

Aici găsești răspunsul, pentru problema ta:

http://ro.tldp.org/html/baza/strdat/index.html

> [...]
>
>  Am încercat diferite setări și nu merge.
>  Are cineva o idee? Am rămas fără soluții.

Posted by: Kosza Antal <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/