QGIS 0.10

Marius Jigmond
La subiectul de noi versiuni: o noua versiune QGIS este disponibila,
inclusiv pentru cei care ruleaza deja Ubuntu 8.04.
http://blog.qgis.org/?q=node/113 <http://blog.qgis.org/?q=node/113>

Re: QGIS 0.10

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare Marius,

Am primit un sec

"Access denied
You are not authorized to access this page."

cind am incercat link-ul trimis de tine. Mai mult, qgis.org nu contine
nici o mentiune referitoare la versiunea 0.10. Esti sigur ca nu l-ai
descarcat via SVN?

-Vasile

mariusjigmond wrote:

> La subiectul de noi versiuni: o noua versiune QGIS este disponibila,
> inclusiv pentru cei care ruleaza deja Ubuntu 8.04.
> [...]

Vasile,
Tocmai am verificat linkul si merge. Exista si un repo pentru Ubuntu
8.04. Uite si pagina de download:
http://download.qgis.org/downloads.rhtml
Am pus un screenshot in sectiunea Photos cu anuntul de pe pagina.
E posibil ca Yahoo sa fi stricat linkul, insa din din emailul meu merge
fara probleme.

--- In [hidden email], Vasile Craciunescu <vasile@...>
wrote:

> [...]
>
> cind am incercat link-ul trimis de tine. Mai mult, qgis.org nu contine
> nici o mentiune referitoare la versiunea 0.10. Esti sigur ca nu l-ai

<http://blog.qgis.org/?q=node/113>>

Re: Re: QGIS 0.10

Vasile Crăciunescu
Administrator
A fost mai mult decit link-ul stricat. Tot site-ul qgis imi aparea
neactualizat... cel mai probabil din cauza cache-ului de la browser.
Acum functioneaza.

Multam,
Vasile

mariusjigmond wrote:

> [...]
> Am pus un screenshot in sectiunea Photos cu anuntul de pe pagina.
> E posibil ca Yahoo sa fi stricat linkul, insa din din emailul meu merge

Mihai C.
La mine a mers fara probleme, din prima. Dar si al doilea link a fost binevenit pentru a descarca QGIS-ul. Multumesc! Foarte utila informatia!

Mihai