Program seminar Cluj-Napoca 2018

geo-spatial.org
Dragi colegi,

Sunteți curioși să aflați cum va arăta cea de a 21-a ediție a
seminariilor geo-spatial.org? Ei bine, tocmai am publicat programul
evenimentului de la Cluj-Napoca la

<http://www.geo-spatial.org/osgeo/cluj2018>

Tot acolo găsiți și formularul de înscriere. Pentru detalii suplimentare
vă invităm să consultați pachetul complet de informații

<http://www.geo-spatial.org/file_download/30983>

Vă așteptăm la Cluj-Napoca!
Echipa geo-spatial.org

Re: Program seminar Cluj-Napoca 2018

geo-spatial.org
Toate locurile la seminarul “Interpolarea seturilor mari de date
geospațiale în linie de comandă” au fost ocupate.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

On 4/7/18 12:33 AM, 'geo-spatial.org' [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]
>
> Tot acolo găsiți și formularul de înscriere. Pentru detalii suplimentare
> vă invităm să consultați pachetul complet de informații

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Program seminar Cluj-Napoca 2018

geo-spatial.org
Toate locurile la seminarul “Realizarea hărților interactive utilizând
QGIS 2WEB” au fost ocupate.

[geo-spatial] wrote:

> [...]
> Echipa geo-spatial.org

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:

Toate locurile la seminarul “Realizarea de clasificări nesupervizate cu
ajutorul QGIS – SCP și R – R STUDIO” au fost ocupate.

[geo-spatial] wrote:

> [...]
> Echipa geo-spatial.org

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:

Toate locurile la seminariile “QGIS 3 și Șarpele Fermecat I” și "QGIS 3
și Șarpele Fermecat II" au fost ocupate.