Program seminar București 2018

geo-spatial.org
Dragi colegi,

Programul seminarului "Soluții open source pentru prelucrarea și
reprezentarea datelor geospațiale" de anul acesta de la București a fost
publicat la

<http://www.geo-spatial.org/osgeo/bucuresti2018>

Tot acolo găsiți și formularul de înscriere. Pentru detalii suplimentare
vă invităm să consultați pachetul complet de informații

<http://www.geo-spatial.org/file_download/30998>

Vă așteptăm la București!
Echipa geo-spatial.org

------------------------------------
Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Program seminar București 2018

afrasinei_gabriela
Este vreo posibilitate sa ne conectam remotely?

Re: Program seminar București 2018

Vasile Crăciunescu
Administrator
Sărut mîna,

Vom încerca să transmitem live pe Facebook.

Cele bune,
Vasile

On 10/5/18 5:28 PM, [hidden email] [geo-spatial] wrote:
> Este vreo posibilitate sa ne conectam remotely?

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Program seminar București 2018

geo-spatial.org
Dragi colegi,

Vă informăm că toate locurile la seminarul "Cartografia cu QGIS.
Sfaturi, reguli și SQL" au fost ocupate.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

------------------------------------
Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Program seminar București 2018

geo-spatial.org
O completare, cei care au nevoie de o invitație pentru a putea participa
la lucrările seminariilor sunt rugați să ne scrie la
[hidden email].

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Program seminar București 2018

George Tudor
 Buna ziua,
In principiu nu ar fi nevoie, dar pentru orice eventualitate ar fi bine sa am invitatia.
Numai bine,
George TudorInstitutul Geologic al Romaniei