Opengeo Suite - schimbare IP

geo-spatial.org mailing list
Salutare !

Am o mica problema cu un server pe care ruleaza Opengeo Suite. Serverul a avut un IP static. RDS a schimbat IP-ul si de atunci aplicatia prezinta erori. Nu pot sa accesez nici o harta din surse online, de ex. google layers sau bing.
Deasamenea primesc aceasta eroare in Geoexplorer:

This page was unable to display a Google Maps element. Please contact the site administrator. If you are the administrator of this site, please check the JavaScript console or check the following page for troubleshooting: Error Messages http://g.co/mapsJSApiErrors

 Nu am folosit Google API Key pana acum pentru acest server. Mergea totul OK fara.

 Ati intampinat careva aceasta problema sau aveti vreo idee care ar fi problema ? ar trebui sa modific ceva in fisierele de configurare ?

 o zi buna va doresc,
          Istvan

 Error Messages http://g.co/mapsJSApiErrors Developer Error Code Type Description ApiNotActivatedMapError Error The Google Maps JavaScript API is not activated on your API project.

 View on g.co http://g.co/mapsJSApiErrors
 Preview by Yahoo

Re: Opengeo Suite - schimbare IP

geo-spatial.org mailing list
Salut,

Din 22 iunie google nu te mai lasa sa accesezi api-ul fara un api key. Pentru aplicatiile mai vechi de 22 iunie mai acorda o perioada de gratie de 90 de zile... zic ei.
S-ar putea ca datorita faptului ca ai alt ip sa considere ca este o aplicatie noua...

Standard Plan Updates https://developers.google.com/maps/pricing-and-plans/standard-plan-2016-update

 Standard Plan Updates https://developers.google.com/maps/pricing-and-plans/standard-plan-2016-update Details of the 2016 updates to the Google Maps APIs Standard Plan

 View on developers.google.com https://developers.google.com/maps/pricing-and-plans/standard-plan-2016-update
 Preview by Yahoo

Restul s-ar putea sa se blocheze tocmai datorita erorii de google api.

Re: Opengeo Suite - schimbare IP

geo-spatial.org mailing list
Salut !

Mersi de clarificare. Se pare ca de aici vine problema atunci, nu stiu insa de ce incurca si celelalte servicii precum bing maps ?

Am reusit sa generez o cheie de la google, cu planul standard. Imi poate spune va rog cineva unde ar trebui sa introduc aceasta cheie in opengeo suite ?

va doresc o zi buna,
    Istvan

Re: Opengeo Suite - schimbare IP

geo-spatial.org mailing list
Salut !

Mersi de clarificare. Atunci probabil acesta este problema, insa nu inteleg de ce incurca si celelalte servicii precum Bing maps.
Am reusit sa generez o cheie de la google, cu planul standard. Imi poate spune cineva unde ar trebui sa introduc aceasta cheie in opengeo suite ?

o zi buna,
  Istvan