Nor de puncte din scanare Lidar wgs84 in Stereo70

Nor de puncte din scanare Lidar wgs84 in Stereo70

Bogdancovrescu
Buna ziua!

 Ma confrunt cu o problema la care nu am inca o rezolvare... Cum as putea face transformare coordonate al unui nor de puncte ce este in sistem wgs84in stereo70?

 Multumesc pentru raspuns!

Re: Nor de puncte din scanare Lidar wgs84 in Stereo70

Benedic Codrut George
Buna ziua!

Nu sunt sigur, dar cred ca ar merge introdus fisier-ul shp cu norul de
puncte din WGS84 in QGis.
Apoi se bifeaza optiunea Enable on the fly de la proprietatile layer-ului,
se alege noua proiectie, Stereo70, si se salveaza fisierul shp rezultat cu
o alta denumire.
Se importa fisierul in QGIS, se deschide tabela de atribute a fisierului,
se creeaza doua campuri noi si in primul din ele se introduce formula $x si
in celalalt $y.
Acum nu stiu daca este si bine ce spun, daca asta va intereseaza. Si nu
stiu cat de precisa este transformarea in acest mod.

Codrut Benedic

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virus-free.
www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

On Sat, Dec 15, 2018 at 10:43 AM [hidden email] [geo-spatial] <

> [...]

<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Re: Nor de puncte din scanare Lidar wgs84 in Stereo70

Kuszi
Oare in ce format sunt datele Lidar?
Daca sunt editabile/vizibile ca si text, atunci ai putea sa convertesti
coordonatele cu programul Transdat de la ANCPI (disponibil aici:
http://www.ancpi.ro/index.php/download-3). In programul Transdat se pot
converti coordonate in mod bulk dintr-un fisier text.
Dupa cunostinte mele Transdat-ul ofera o transformare mult mai precisa a
coordonatelor dintre cele doua sisteme de referinta decat cea din QGIS.

Sunt niste articole interesante pe geo-spatial.org despre conversia intre
cele doua sisteme:
http://www.geo-spatial.org/articole/transformarea-coordonatelor-intre-sistemele-de-coordonate-etrs89-i-stereografic-1970-sau-stereografic-1930-cu-altitudini-in-sistemul-marea-neagra-1975
http://www.geo-spatial.org/osgeo/cluj2014  Daniel Urda: Ce poti sa faci fără
TransDat? Top 10 transformări
are atat ppt cat si video youtube despre prezentare:
https://www.youtube.com/watch?v=PVWUjt9DpiM&feature=youtu.be

Mult succes!
Kuszi

--
Sent from: http://geo-spatial-org.2126404.n4.nabble.com/

Posted by: Kuszi <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/