New file uploaded to geo-spatial

geo-spatial.org mailing list

Hello,

This email message is a notification to let you know that
a file has been uploaded to the Files area of the geo-spatial
group.

  File        : /07_color.pdf
  Uploaded by : nitu.constantin <[hidden email]>
  Description : La multi ani!

You can access this file at the URL:

To learn more about file sharing for your group, please visit:
http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/groups/original/members/web/index.htmlfiles

Regards,

nitu.constantin <[hidden email]>

La multi si prosperi ani!

Constantin Nitu
Felicitari initiatorilor acestui site care vegheaza la corectitudinea intelegerii bazelor SIG, ale cartografiei etc. iar apoi a problemelor de finete. Uneori chiar si cu o bere buna, din relatarile unui "spion" martor pcular  mai mult discutata decat bauta! Cei pasionati curati si corecti in tot ce fac sunt apreciati urmati de tot mai multi oameni care au efectiv nevoie de ajutor. Vorba marelui Calinescu - "Sufletul meu are nevoie de sufletul celorlalti si toti traim in lume!" Acum intelegeti de ce ma "am eu bine" cu tinerii si de ce am incredere in ei?
  Sa fiti iubiti! (ca mi-a furat alde Ion Nedelcu urarea! Il astept cu lucrarea, stie domnia sa care, ca se implineste sorocul!)
  Un coleg,
  Profesor univ. dr. ing. Constantin Nitu

<<Lumea nu-ti poate darui ceea ce nu primeste de la tine.>>
(Friedrich Schiller)
<<Stiinta noastra este o picatura, ignoranta noastra, o mare.>>
(William James)

  Constantin Nitu,
Bucharest, Romania