Lucrări seminar geo-spatial.org Bucureşti 2016

Lucrări seminar geo-spatial.org Bucureşti 2016

geo-spatial.org mailing list
Dragi colegi,
 Vă anunțăm că seminarul geo-spatial.org de la Bucureşti din acest an, organizat împreună cu Facultatea de Geografie, va avea loc în perioada 7-8 octombrie.
 Cei care doresc să facă o prezentare sau să țină un seminar practic pe subiectele tradiționale abordate în cadrul evenimentelor noastre (soluții libere open source, teledetecție, cartografie, cartografie istorică, open data) sunt încurajați să se înscrie folosind formularul disponibil online la adresa

 http://tinyurl.com/jxmmqe4
 Termenul limită este 15 septembrie.
 Cele bune,

 Echipa geo-spatial.org

Re: Lucrări seminar geo-spatial.org Bucureşti 2016

geo-spatial.org mailing list
Dragi colegi,

Le mulțumim tuturor celor ce și-au arătat disponibilitatea de a face
prezentări sau a ține seminarii practice la evenimentul organizat de
geo-spatial.org în octombrie la București. Anul acesta am primit multe
propuneri de calitate și am avut o sarcină dificilă în a le selecta pe
cele mai potrivite pentru publicul nostru țintă. Ne pare rău că, din
considerente de timp, nu am putut să le acceptăm pe toate. Astăzi au
fost trimise notificări în acest sens către autori. Programul
evenimentului va fi publicat în următoarele ore. De asemenea, tot
astăzi, vom deschide procedura de înregistrare.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

On 9/5/16 8:44 AM, [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
> (soluții libere open source, teledetecție, cartografie, cartografie
> istorică, open data) sunt încurajați să se înscrie folosind formularul

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/