Quantcast

Locuri de munca in domeniul GIS in Romania

Locuri de munca in domeniul GIS in Romania

mpvandor
Buna ziua!

Imi poate spune cineva dintre dintre membrii listei pe unde se pot gasi locuri de munca in domeniul GIS in Romania?

Multumesc

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

M.

Re: Locuri de munca in domeniul GIS in Romania

M.
Buna ziua,

si pe mine m-ar interesa sa aflu :)

Multumesc asemenea.

--- In [hidden email], "mpvandor" <mpvandor@...> wrote:

> [...]
>
> Multumesc

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Re: Locuri de munca in domeniul GIS in Romania

arininfo
D. ex. poti sa-ti faci un PFA sau PFI (sau cum ii zice acum) - se cauta colaborari intr-o gramada de locuri...

Codruta

[...]

Mihai C.
Nu trebuie sa termini ceva de profil pt. a-ti face PFA pe domeniul specific? Adica nu stiu daca te poti duce sa te autorizezi PFA daca nu ai un certificat, ceva de genul asta, nu?

----------------------------
Mihai Cosmin
email: [hidden email]

>________________________________

Pai, ma gandesc ca, daca a intrebat de "locuri de munca in domeniul GIS" a terminat ceva "in domeniul GIS"... nuuu...? ;)

Codruta

  Nu trebuie sa termini ceva de profil pt. a-ti face PFA pe domeniul specific? Adica nu stiu daca te poti duce sa te autorizezi PFA daca nu ai un certificat, ceva de genul asta, nu?

> [...]

Habar nu am. Deunazi m-a intrebat un coleg ca vrea sa-si faca un PFA, dar a terminat colegiu tehnica de calcul si nu stiu ce sfat sa ii dau. PFA... in ce domeniu? (lucreaza ca si mine, in geodezie/cadastru/topografie)

----------------------------
Mihai Cosmin
email: [hidden email]

>________________________________

Constantin Nitu

 Colegul poate deveni PFA numai in domeniul in care este atestat, "tehnica de calcul". Pentru PFA se depune un dosar in care trebuie sa fie acte doveditoare ca exista legatura cu domeniul de activitate al PFA. Structura dosarului se poate gasi pe web. Se introduce la GOOGLE "persoana fizica autorizata". Succes! Dar nu pot sa ma abtin sa imi spun parerea despre 29 iulie. Sa nu fiu considerat ca facand politica, nefiind un site de "politica". Exista si o politica a SIG, geodeziei, cadastrului si sa nu bagam capul in nisip. Asadar:

Dragi colegi,

Sunt apolitic. Politica mea e specialitatea şi expertiza. Plus ca studenţii şi colegii mei să aibă locuri de muncă. Să vă explic. Actualul preşedinte a militat pentru trecerea ANCPI la Ministerul Dezvoltării, unde era ministru… ştiţi cine. Adică dau controlul judiciar al terenului şi clădirilor celor ce proiectează, ca să se ştie „pe unde trec diferite trasee”. Se cumpără parcelele ieftin, din timp, de către cine ştie traseul, apoi se cumpără de stat cu preţuri mari. Dacă aţi avea proprietarii parcelelor de pe traseul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, v-aţi cruci. Apoi, blonda, într-o vizită în Coreea de Sud, căuta o mare companie cu care să „rezolve” cadastrul în România! De parcă noi nu am avea firme şi specialişti în geodezie şi cadastru. Corectarea erorilor costă. Acum ANCPI a trecut în subordinea directă a primului ministru. Doar pentru atât şi votez „DA”. Nu pentru mine, ci pentru tineri!
 Eu nu spun cu cine şi ce să voteze fiecare. Spun doar ce fac eu. Fiecare face ce vrea. Vrea să poarte flacăra democraţiei aprinsă de Băsescu, e treaba lui şi nu sunt supărat pe el. Poate are obligaţii.
Cu stimă,
Ăl Bătrân

________________________________
[...]

email: mailto:mihaic99%40yahoo.com

Cristian Flueraru
Dragi colegi, Domnule Profesor,

Va rog cu respect sa tinem considerentele politice departe de aceasta lista.

Va multumesc,

Cristian Flueraru

On 23.07.2012, at 13:37, Constantin Nitu <[hidden email]> wrote:

> [...]
> Eu nu spun cu cine şi ce să voteze fiecare. Spun doar ce fac eu. Fiecare face ce vrea. Vrea să poarte flacăra democraţiei aprinsă de Băsescu, e treaba lui şi nu sunt supărat pe el. Poate are obligaţii.

Pai, cred ca se referea la niste chestii "profesionale" - NU e vina D-lui Nitu ca si-au bagat nasul tot felul de politruci in chestiile in care ar fi trebuit sa primeze problemele profesionale... >:

Codruta