Localitati si debite

Denis Pascaru
Bună ziua, mă interesează unde găsesc localiățile din România în format shp deoarece site-ul nu merge. Si ma mai interesează de unde pot face rost de debitele unor râuri și dacă există stratul vectorial cu stațiile hidrometrice.

Re: Localitati si debite

roscao

Re: Localitati si debite

Viorel Chendes
Buna seara,Stratul informatic cu statiile hidrometrice deocamdata nu este public. Posibil sa il facem public in INSPIRE. Pe site-ul INHGA gasiti lista cu statiile utilizate in prognoza - cred ca sunt in jur de 90 statii.Debitele pot fi obtinute de la INHGA. Pentru scop educational punem la dispozitie un numar limitat de valori, pentru maxim 5 statii hidrometrice.Pentru alte scopuri, studiile hidrologice sunt contra cost. Puteti sa incercati si la Administratiile Bazinale de Apa, dar in general va directioneaza spre INHGA.Cu bine,Viorel Chendes
Viorel CHENDES
Web:http://www.researchgate.net/profile/Viorel_Chendes/----------------------------------------------------------
Institutul National de Hidrologie si Gospodarire a Apelor Sos. Bucuresti - Ploiesti 97, Bucuresti, sector 1, cod 013686
Tel. 0213181115 / 122, Fax: 023181116
Tel. 0724505435, 0723869484