Limite terit administrative Serbia,Bulgaria, Muntenegru, Albania!

Limite terit administrative Serbia,Bulgaria, Muntenegru, Albania!

Covasnianu Adrian
Salutare,
As dori sa stiu de unde pot sa fac rost de limitele terit
administrative (municipii, orase, comune) pe statele Serbia,
BUlgaria, Muntenegru si Albania (in general zona Balcanilor).

Vreaua sa utilizez fondul de harta (sub forma de poligon) pentru a
realiza cartograme cu etniile(detin datele statistice).

Am cautat pe internet putin si am observat ca nu prea sunt datele
spatiale. M-ar interesa poligoanele teritoriilor din statele
respective pentru a le implementa baza de date cu date statistice.

O zi buna! Sper sa ma puteti indruma.

Cu respect, Adrian

Re: Limite terit administrative Serbia,Bulgaria, Muntenegru, Albania!

Cristian Flueraru
Salutare,
Poti incerca (daca nu ai facut-o deja) la sectiunea de gisdata de la
geocomm.com.
Pentru Bulgaria gasesti cate ceva:
http://data.geocomm.com/catalog/BU/datalist.html,
idem pentru Albania: http://data.geocomm.com/catalog/AL/datalist.html
dar mai slab pentru ex-YU:
http://data.geocomm.com/catalog/MW/datalist.htmlrespectiv
http://data.geocomm.com/catalog/SR/datalist.html.

Succes,

Cristian Flueraru

2008/4/10 Covasnianu Adrian <[hidden email]>:

> [...]
>
> O zi buna! Sper sa ma puteti indruma.
>
> Cu respect, Adrian

Re: Limite terit administrative Serbia,Bulgaria, Muntenegru, Albania!

Balint Cristian

> As dori sa stiu de unde pot sa fac rost de limitele terit
> administrative (municipii, orase, comune) pe statele Serbia,
> BUlgaria, Muntenegru si Albania (in general zona Balcanilor).

Poti sa-mi dai Re: offllist ?

> Vreaua sa utilizez fondul de harta (sub forma de poligon) pentru a
> realiza cartograme cu etniile(detin datele statistice).

inteleg.

> Am cautat pe internet putin si am observat ca nu prea sunt datele
> spatiale. M-ar interesa poligoanele teritoriilor din statele
> respective pentru a le implementa baza de date cu date statistice.

YU (+Kosovo), HR, MK, BiH, CRG (toate din fosta Yogo) am doar.

Sa inteleg ca granita, regiunile administrative (judete) si cateva orase
mari ajung ?

> O zi buna! Sper sa ma puteti indruma.
>
> Cu respect, Adrian

Re: Limite terit administrative Serbia,Bulgaria, Muntenegru, Albania!

Vasile Crăciunescu
Administrator

Adrian,

Daca esti utilizator al produselor ESRI, in cutia cu ArcGIS Desktop/ArcIMS/ArcGIS Server se gaseste o colectie de DVD-uri ESRI Data & Maps. Nu cred ca exista detalii la nivel de comune dar cu siguranta gasesti unitatile administrative de ordin superior.

Vasile

--
Best regards,
 Vasile                            mailto:[hidden email]