Limite sci - spa 2017

Mihai C.
Buna seara,

Care sunt ultimele limite ale ariilor protejate? Se pare ca am fisele din 2017 insa pe mmediu.ro da eroare la descarcare (fisierele nu mai exista) plus ca sunt indicate cele vechi, din 2011.

Mi le poate trimite cineva daca le are pe cele mai actuale?

Multumesc!

Trimis de pe telefonul meu Windows 10

Re: Limite sci - spa 2017

Robert
Salut!
Le gasesti aici: http://www.mmediu.ro/articol/date-gis/434. Eu le pot da jos.
La primul link gasesti toate categoriile de arii naturale protejate, inclusiv Natura2000 ([29.08.2017] Limitele GIS ale ariilor naturale protejate).
Daca vrei doar reteaua Natura2000, gasesti mai jos: ([29.08.2017] Limitele în format GIS ale siturilor Natura2000).
In perioada aceasta reprezentantii ministerului mediului organizeaza o serie de intalniri regionale pentru a dezbate anumite observatii pe aceste limite. Probleme mai importante ar fi in cazul ariilor naturale protejate de interes national, probleme ridicate de diversi factori interesati, in special administratori si custozi, precum si proprietari de terenuri.
Speram ca ne vom linisti la un moment dat cu aceste limite si vom intra intr-o normalitate atat de necesara.
Seara buna!------
Robert Pache

[...]

Multumesc, este in regula, le preiau acum. Ma intereseaza, in special, limitele Natura2000.
Mihai Cosmin
email: [hidden email]