LAKI si date Lidar

kopaczkund
Bună ziua,

Caut ajutor și sfat să mă lămuresc în legătură cu proiectul LAKI și datele
Lidar care s-au realizat până la momentul de față.

Mă numesc Kopacz Kund, sunt un artist vizual și doresc să mă adresez
acestei comunități deoarece lucrez la un proiect artistic pentru care aș
vrea să folosesc nori de puncte făcute pe teritoriul României, în special
zona Harghita. După câteva zile bune de cercetare prin site-urile care fac
referință la acest proiect nu am reușit să găsesc indicii referitoare la
stadiul concret al LAKI dar am reușit să aflu că e în derulare, dar cu
dificultăți.

M-ar ajuta foarte mult dacă ați putea să-mi indicați în ce direcție să caut
mai departe sau dacă mai are vreun rost să caut? Cărui persoană din care
institut aș putea să mă adresez? În ce stadiu se află scanarea, în ce
stadiu e așteptat să ajungă până sfârșitul acestei toamne?
Pentru acest proiect nu am nevoie de date foarte detaliate (nu-mi trebuie
unghiul de scanare, linia de zboruri, georeferențiere sau etc)...în
principiu îmi ajung și coordonatele xyz și intensitatea (pe baza căruia pot
să colorez punctele) sau chiar datele brute...cel mai mult contează
rezoluția, ca experiență să ajungă una plăcută.

Foarte simplist și pe scurt, în acest proiect voi prezenta norul de puncte
al unui peisaj natural (preferabil munții Harghita) printr-un headset VR.
La momentul de față, am o configurație pe windows cu care se pot vizualiza
scan-uri mici, simplificate și încă unul, open source (Vrui cu LidarViewer
de Oliver Kreylos) pe Linux care încă nu funcționează dar lucrez la
repararea lui. O să mai ia câteva luni bune (sper că mai puțin dar nu știu
sigur) până devine prezentabilă configurația. Poate atunci devine cineva
interesat din comunitate și pot să fac și prezentări.

Mulțumesc pentru atenție,
și sper să ne vedem.

Cu stimă!
--