KMZ topic

transylvaniasan
Salutare, Am intrat pe Nabble-geo-spatial si pentru moment era sa cred ca a cazut in desuetitudine fiind in urma fata de yahoo groups. Dar a durat cateva secunde sa vad ca de fapt unul dintre topics despre QGIS are >20 mesaje. Toate mesajele despre KML/KMZ au intrat sub topicul/thread-ul QGIS. Aparte de discutiile despre bere/lacuri/datorii :-) cred ca informatia despre KMZ este de folos ulterior si ar merita un topic separat usor de distins/gasit din prima listare. Catre cine se cuvine: se poate reorganiza acest lucru usor in Nabble? Numai bine, Adorian http://mybiosis.org [myNature Project - Romanian Species Information Center]

Re: KMZ topic

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare Adorian,

Am observat si eu problema. Din pacate n-am gasit o solutie de mutare.
Nabble ofera o optiune "Move thread" dar il muta pe un alt forum :).
Banuiala mea, iar Iurie o poate confirma sau infirma, este ca atunci cind
a deschis topicul KMZ a dat reply la unul din mesajele QGIS si a
supra-scris subiectul mesajului cu "KMZ". In cazul asta recomand ca
propunerea unui topic nou sa se faca cu "New Message" si nu cu "Reply" si
inlocuire subiect.

Vasile