Introducere / Solicitare sprijin

Răzvan Dumbravă
Bună ziua tuturor,
Mulțumesc frumos pentru acceptarea în grup. Eu sunt din zona Bihorului (Oradea și împrejurimi), și sunt interesat în principal de zona montană - și la nivel de activitate și la nivel de informație geografică.
Din informațiile oferite de yahoo, grupul este unul numeros, ceea ce mi se pare extraordinar.
De ceva vreme lucrez la o baza de date GIS / cartografică pentru Pădurea Craiului... Un material răsfoit de curând mi-a atras atenția asupra unor elemente de pe harta Dimap, care nu se regăsesc pe alte hărți. Cum sunt departe de oraș zilele astea, nu am acces la harta fizică și la scanner. Există cumva printre voi persoane care au scanată harta (turistica) Dimap 1:50000 - Pădurea Craiului. (preferabil ultima ediție - 2012).
Mulțumesc frumos!
Numai bine!
Răzvan Dumbravărazvid@yahoo.com
Tel. +40 722 348825