Instalare Grass in Fedora 8

roscao
Salut! Ma poate ajuta cineva in legatura cu instalarea grass in fedora
8? Am incercat sa instalez Grass-ul pe mai multe platforme (ubuntu,
opensuse, etc) inclusiv in fedora si nu a mers. Problema e ca se
deschide interfata, aleg location si mapset, dar cind apas butonul
"enter grass" dispare tot. Am incercat sa folosesc QGis si ubuntu dar
am renuntat pentru ca am nevoie de optiuni ceva mai avansate care
lipsesc. Eu folosesc un AMD x64 si toate platformele pe care le-am
incercat au fost x86_64.
Va multumesc.

Re: Instalare Grass in Fedora 8

Ionut Ovejanu-2
Posibil sa fie de la librariile X11. Sunt ceva probleme pentru
platformele x64. O solutie nu iti pot da, pentru ca nu am x64 pe care sa
incerc, iar pe x32 nu sunt probleme (prea mari) de instalare.

Bafta
Ionut

On Thu, 2008-03-20 at 07:54 +0000, roscao2001 wrote:

> [...]
> am renuntat pentru ca am nevoie de optiuni ceva mai avansate care
> lipsesc. Eu folosesc un AMD x64 si toate platformele pe care le-am

Marius Jigmond
Din cite stiu eu plugin-ul GRASS pentru QGIS iti pune la dispozitie
toate comenzile GRASS prin intermediul shell-ului GRASS din GRASS
Toolbox. Poti accesa inclusiv NVIZ. Eu am folosit comenzi GRASS care nu
au GUI in QGIS.

_mj
--- In [hidden email], "roscao2001" <roscao@...> wrote:

> [...]
> am renuntat pentru ca am nevoie de optiuni ceva mai avansate care
> lipsesc. Eu folosesc un AMD x64 si toate platformele pe care le-am

Ora Pamantului

Simona Catana

Speranta unui Pamant mai curat va straluci la cea mai intunecata ora
Ora Pamantului este un eveniment global creat pentru a simboliza ca fiecare dintre noi, lucrand impreuna, poate avea un impact pozitiv impotriva poluarii si a schimbarilor climatice.
Milioane de oameni vor stinge luminile pe 29 Martie 2008 intre 20:00 -21:00
Programul "Ora Pamantului" a fost initiat in 2007 in Sydney, Australia de catre World Wide Found for Nature, iar in 2008 va fii un eveniment global.
Orase din toata lumea se vor alatura pentru a stinge luminile timp de o ora simbolizand astfel participarea lor la cautarea solutiilor care sa previna schimbarile climatice.
- Luminile vor fi stinse in cladiri simbolice, sediile companiilor, restaurante etc.
- Fiecare dintre noi poate marca acest eveniment prin stingerea luminilor si chiar schimbarea becurilor incandescente cu cele eficiente energetic (becurile fluorescente) .
Ora Pamantului va transmite un semnal puternic ca oamenii din intreaga lume sunt ingrijorati si totodata pregatiti de a lua atitudine impotriva poluarii si a schimbarilor climatice si asteapta ca liderii lor sa ia actiuni inainte de a fi prea tarziu.

Stiati ca… aproximativ 95% din energia consumata de un bec incandescent este emisa sub forma de caldura, doar 5% fiind emisa ca lumina vizibila? De aceea, becurile incandescente sunt extrem de ineficiente si trebuie schimbate cu cele fluorescente.
1. Schimbati becurile incandescente cu cele fluorescente
2. Cumparati aparate sau dispozitive electrice cu consum redus de energie
3. Nu folositi aerul conditionat in camerele goale
4. Scoateti din priza incarcatoarele sau alte aparate electrice atunci cand nu le folositi
5. Optati pentru energie ‘verde’ atunci cand alegeti furnizorul dvs. de energie
6. Umblati pe jos, sau folositi transportul in comun
7. Reciclati sticla, metalul, hartia si masele plastice
8. Duceti hainele uzate la depozitele de haine (pentru a fi refolosite)
9. Folositi produse de curatire ‘verzi’ (ecologice)
10. Optati sa efectuati plati on-line sau electronic, fara a folosi ordine de plata tiparit

  http://www.ecomagaz in.ro/ora- pamantului/