Identificat proiecția unei hărți

Alex Morega
Dragi geografi,

Aș vrea să identific proiecția unei hărți a României, realizată cândva
între 1919 și 1944(?), ca să pot să vectorizez elemente din ea în qgis.

Titlul este "HARTA ȘCOLASTICA A DACIEI și a ROMANIEI de AZI", autor
"INGINERUL GRIGORE BEJAN" iar în colț scrie "tipărit la serviciul
geografic al armatei". Ca element decorativ, în colțurile chenarului,
sunt desenate svastici cu brațele spre dreapta, ceea ce mă face să cred
că a fost tipărită între 1940 și 1944, dar poate mă înșel.

Mă gândesc că Stereo70 nu se inventase pe vremea aceea :) Ce proiecții
se foloseau?

Mulțumesc,
-- Alex

------------------------------------
Posted by: Alex Morega <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Identificat proiecția unei hărți

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare Alex,

Dată fiind scara relativ mică a respectivei hărți, cred că cel mai bine
ar fi s-o georeferențiezi folosind puncte comune cu cele de pe o hartă
recentă, deja georeferențiată.

Cele bune,
Vasile

On 1/30/18 9:44 AM, Alex Morega [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
> că a fost tipărită între 1940 și 1944, dar poate mă înșel.
>
> Mă gândesc că Stereo70 nu se inventase pe vremea aceea :) Ce proiecții

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Identificat proiecția unei hărți

Iulian Iuga
Alex, nu prea m-as bizui pe existenta unei proiectii acolo.
Mai bine georeferentiaz-o folosind citeva puncte comune

Bafta
II

--
Iulian IUGA
Chief GIS Architect

[hidden email]

+4 0723 307634

Re: Identificat proiecția unei hărți

Alex Morega

Mulțumesc Vasile, o să încerc asta.

Aș vrea să experimentez și cu proiecția Lambert-Cholensky, dar nu o
găsesc pe spatialreference.org, de fapt toate rezultatele de pe Google
mă duc înapoi spre articolele pe care le-ați scris despre e-harta :)
Unde aș putea să găsesc o definiție în format proj pentru acea
proiecție, să pot s-o folosesc în gdal?

Numai bine,
-- Alex