Hartă Mediaș

geo-spatial.org mailing list
Bună ziua
Am remarcat că pe site-ul geospațial la aplicația dedicată pentru vizualizarea și descărcarea planurilor directoare de tragere lipsește foaia cu Mediașul. Există vreo posibilitate de a face rost de ea, sau pur și simplu nu există/ nu a fost găsită? Specific că am nevoie de ea pentru teza de doctorat.Mulțumesc
Dragoș Luntraru

Re: Hartă Mediaș

geo-spatial.org mailing list
Salutare Dragoș,

Noi am publicat toate foile de hartă pe care le-am găsit. Știm că nu
le-am găsit pe toate. De curînd am mai identificat cîteva foi de hartă
și sper să avem un update în această vară. Nu știu dacă foaia de hartă
pentru Mediaș este printre ele dar voi verifica și voi reveni cu un
mesaj. Cu siguranță, această foaie de hartă a fost produsă. Se poate
verifica la https://www.geomil.ro/Produse/GrilaPlanuri. Poți încerca să
contactezi Direcția Topografică Militară pentru a vedea dacă îți pot
pune la dispoziție (sau vinde) respectiva foiae de hartă.

Cele bune,
Vasile

On 6/12/17 11:08 AM, Dragoș Luntraru [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]
> foaia cu Mediașul. Există vreo posibilitate de a face rost de ea, sau
> pur și simplu nu există/ nu a fost găsită? Specific că am nevoie de ea

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/