Geodatabase ???

dan piciorus

              Buna ziua!

     Am o intrebare legata de modul de stocare a datelor pentru uz in ArcView. Sunt dezamagit de fapt de modalitatea de editare limitata din perspectiva multi-user pe care o ofera un File_geodatabase.

Sa fiu mai explicit, pe site la ESRI (http://webhelp.esri.com/arcgisdesktop/9.2/index.cfm?TopicName=Types_of_geodatabases), diferenta dintre file_geodatabase si personal_geodatabase e data de posibilitatea de accesare. Personal poate fi deschisa inclusiv cu Microsoft Access, totusi am ales pentru a crea un template File_Geodatabase, si asta pentru ca am speculat proprietatea - multi readeri, un writter per feature_class... -- nepotriveala de socoteli... ma gandeam ca pot salva geodatabase ul .. asa File cum e el... si native pt 9.2... pe server, si sa l pot accesa de 2 - 3 useri pentru a edita layere diferite. Se pare ca teoretic ar fi posibil, numai ca practic exista un lock... ce mi interzice accesul la editare din start.

Multumesc anticipat pentru sugestii!