GMT

transylvaniasan
Salutare,

As dori sa stiu daca cineva are experienta cu integrarea Generic Mapping Tools si php http://gmt.soest.hawaii.edu/ GMP pare un set de aplicatii foarte util pt generarea de harti si manipulare de griduri. Daca se intampla ca cineva sa fi folosit tandemul GMT-php, puteti sa imi dati un exemplu foarte simplu despre cum s-ar rula GMT din php?

Multumesc,
greendorf

Re: GMT si php

transylvaniasan

Pana la urma am aflat si raspunsul este destul de simplu. Pentru cine ar mai fi interesat: se pot folosi functiile shell_exec() sau exec() in php.

Daca mai exista si alte metode as fi bucuros sa le cunosc.

Numai bine,
greendorf