Fwd: centenar quest - geowalk

Vasile Crăciunescu
Administrator
Poate e interesat cineva de provocarea celor de la Culture Hack.

Cele bune,
Vasile

Am o provocare pentru oamenii din geo-spațial! :)

Poate ați văzut că avem un concurs, Culture Hack, în care încercăm să
ajutăm operatori culturali să găsească oameni tehnici pentru proiectele
lor digitale (dacă n-ați văzut, detalii aici:
http://www.inovarepublica.ro/culture-hack/).

Una din aplicațiile înscrise este propusă de Departamentul Centenar de
la Ministerul Culturii (da, oamenii cu Centenarul) și se numește
CentenarQuest. Are o scurtă descriere aici:
http://www.inovarepublica.ro/culture-hack/#p12

La întâlnirea de pitching, am aflat că de fapt ei vor să fie ceva cu
hărți și avea în minte GeoWalk de la National Geografic:
https://www.youtube.com/watch?v=NilyeJp1UOQ.

Acum ei n-au găsit pe nimeni la pitching care să se priceapă, că nici
n-au zis din start. Dar mă gândesc că voi sau unii dintre colegii voștri
ar fi interesați să participe, eventual chiar să propună alte soluții,
open source. Pe lângă beneficiul moral de a fi autorii unor aplicații ce
va fi folosită oficial de România în Anul Centenarului, ar putea fi și
mândria de a câștiga un premiu la Culture Hack!

Rămân deci recunoscător dacă distribuiți informația în rețea. Dacă e
cineva interesat, poate să îi scrie direct Dianei Stirlea
([hidden email] <mailto:[hidden email]>) sau să îmi
scrie mie, și fac eu legătură.

Mulțumiri!

Ovidiu

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/