Formule de calcul deformatii_proiectia Mollweide

Formule de calcul deformatii_proiectia Mollweide

geo-spatial.org mailing list
Buna ziua,

Ma intereseaza daca stiti ce formule se aplica pentru calculul
deformatiilor in proiectia Mollweide.

Ma incurc la o formula sau e gresit ceva, la m (modulul de deformatie
liniara pe directia meridianelor), pentru ca nu se potrivesc valorile ca in
exemplu atasat (si asta influenteaza si deformatia unghiulara maxima, in
formula careia intervine m)... cred ca este ceva de la calculul lui
epsilon, dar nu inteleg ce... - daca este o alta formula de calcul a lui m
in proiectia Mollweide in afara de cea din exemplul atasat...

Aveti aici excel-ul si exemplul cu formulele de calcul.

https://www.dropbox.com/sh/ipzmip74x33nd5w/AAA4qJz5Tiwsij_NQBVbPj-ia?dl=0

Pentru n vad ca da (am verificat si cu 40 grade 44 minute 12 secunde pentru
fi unde modulul trebuie sa fie 1), p = 1 prin definitia proiectiei, in
schimb la m nu da deloc cu valorile lor... e de la epsilon ceva, care este
influentat de lambda... doar la 0 grade se potrivesc cat de cat valorile,
desi nici acolo pentru lambda 0 si fi 89...

Multumesc!

Codrut Benedic

Re: Formule de calcul deformatii_proiectia Mollweide

geo-spatial.org mailing list
De la formula tan epsilon este ceva in neregula (calculeaza cu un alt
unghi, nu cu unghiul teta, cum fac eu...).

La m (modulul de deformatie liniara pe directia meridianelor) este problema.