Falii si harti geologice

cavrinceanu
Buna tuturor,

 M-ar putea ajuta cineva cu un dataset (shp, geojson, ceva cu geometrie) care sa contina faliile de pe teritoriul Romaniei? Sunt in cautarea a ceva mai detaliat decat faliile majore. De asemenea, mi-ar fi de folos niste harti geologice mai detaliate 1:50000 sau chiar o scara mai mare, daca e posibil.

 Multumesc!

 O seara faina,
 Cristina

Re: Falii si harti geologice

arininfo
Daca exista undeva (in afara de firmele care exploateaza diverse) harti
geologice mai detaliate de 1:100.000 si harti in format electronic, chiar
v-as fi recunoscatoare sa imi spuneti si mie ;)

Codruta