FOSS4G 2019: anunț sponsori timpurii, parteneri și parteneri media

FOSS4G 2019: anunț sponsori timpurii, parteneri și parteneri media

Vasile Crăciunescu
Administrator
Dragi colegi,

Comitetul de organizare a FOSS4G2019 este onorat să anunțe public lista
sponsorilor timpurii, a partenerilor instituționali și a partenerilor media.

https://2019.foss4g.org/welcoming-our-first-sponsors-and-partners/

Bineînțeles, lista nu se închide aici. Este doar începutul. Toți cei
care consideră că-și pot aduce contribuția pentru a face din FOSS4G 2019
București un eveniment de succes sînt rugați să ne contacteze.

Cele bune,
Vasile
Chair, FOSS4G 2019

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: FOSS4G 2019: anunț sponsori timpurii, parteneri și parteneri media

Badita Florin
Am vazut o problema la site, dupa ce am completat formularul de
voluntariat, si dau submit, imi arata pagina goala.

Google Chrome - Linux Mint

[image: image.png]

On Wed, Mar 20, 2019 at 4:26 PM Vasile Craciunescu [hidden email]
[geo-spatial] <[hidden email]> wrote:

> [...]
> care consideră că-și pot aduce contribuția pentru a face din FOSS4G 2019
> București un eveniment de succes sînt rugați să ne contacteze.

Posted by: Badita Florin <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: [geo-spatial] FOSS4G 2019: anunț sponsori timpurii, parteneri și parteneri media

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare Florin,

Scuze pentru întîrziere. În ciuda ecranului gol, aplicația a fost
înregistrată.

Cele bune,
Vasile