Quantcast

Curbe nivel bazinul Taitei

Andreea Andronic
Buna seara! Va multumesc ca m-ati primit in aceast grup! Ma numesc Andreea si sunt studenta in anul 3 la Geografie la Universitatea Ovidius din Constanta. Am si eu o mare rugaminte la dvs, daca ma puteti ajuta cumva. Mi-am ales ca tema de licenta un studiu fizico- geografic in Bazinul Taitei si as avea nevoie de curbele de nivel din bazin pentru intocmirea celorlaltor harti: adancimea fragmentarii, harta pantelor, orientarea versantilor, densitatea fragmentarii. Va rog din suflet daca ma puteti ajuta!

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Re: Curbe nivel bazinul Taitei

C_Bogdan
Hei, eu am planuri topo 1:25000, daca vrei si crezi ca te ajuta iti pot trimite planul din zona cu Tarnita si sa iti digitizezi curbele de nivel, repet planurile is 1:25000.

Re: Curbe nivel bazinul Taitei

Maxim Iulian

Daca rezolutia datelor este ok pentru tine poti folosi:

SRTM DEM (Shuttle Radar Topographic Mission Digital Elevation Model). Il poti descarca de la http://srtm.csi.cgiar.org/sau  http://earth.unibuc.ro/download/datele-srtm90-reproiectate-in-stereo70

sau ASTER GDEM (Advanced Spaceborne Thermal Emission and Reflection Global Digital Elevation Model) la http://asterweb.jpl.nasa.gov/gdem.asp

________________________________
[...]

Viorel Chendes
Buna,
A lucrat cineva cu ASTER? Ma intereseaza daca e mai bun decat SRTM.
Mersi

Viorel CHENDES
Institutul National de Hidrologie si Gospodarirea Apelor
National Institute of Hydrology and Water Management
Sos. Bucuresti - Ploiesti 97, Bucuresti, sector 1
cod 013686, ROMANIA
Tel. 3179990; 3179992; 3181115 / 122
Tel. 0724505435, 0767041033

[...]

Bogdan Paunica
din ce am testat eu (comparatii srtm - aster gdem - ridicari topo de mare precizie), este mult mai prost. si am testat pe zone diverse (urban, vegetatie densa, ses...). desigur, nu am testat pe zeci de zone, sau in afara romaniei, dar am luat in calcul vreo 10-12 zone de cel putin 20-40 kmp fiecare.

>________________________________

Vasile Cristian Stan
Bogdan,

nu poti sa faci niste print screen-uri sa vedem si noi?

Vasile

On Wed, Feb 29, 2012 at 1:19 PM, Bogdan Paunica <[hidden email]> wrote:

> [...]
> vegetatie densa, ses...). desigur, nu am testat pe zeci de zone, sau in
> afara romaniei, dar am luat in calcul vreo 10-12 zone de cel putin 20-40

as vrea, dar nu pot. analiza e facuta pe puncte extrase, deci in tabele, iar datele pe care le-am luat ca reper sunt oricum nepublicabile, e vorba de ridicari facute in zone "sensibile", sau de seturi de date cu caracter proprietar.

pe zone plate vaste, pe srtm mi-a iesit in general mai bine decat 1:25k
pe zone de deal si mai ales la munte, precizia srtm scade semnificativ.

mi-am amintit intre timp, am facut niste teste undeva prin balcani - pe zone cu diferente mari de nivel, aster dadea rezultate un pic mai bune decat srtm..

zic ca e un subiect interesant, care merita ceva mai multe teste decat ce am facut eu