Consultare/recomandare achizitie placa video pt lucrul cu ortofotoplanuri!

Consultare/recomandare achizitie placa video pt lucrul cu ortofotoplanuri!

Covasnianu Adrian
Dragi forumisti....

Lucrez in urbanism si in ultimul timp utilizam foarte mult
ortofotoplanurile. In functie de unitatile teritoriale si de marimea
acestora variaza si nr de imagini utilizate.
Mentionez ca detin un sistem dedicat insa este lipsit de placa video
(placa video incorporata). Astfel, sunt probleme mari in ceea ce
priveste procesarea acestora.

Amintesc faptul ca utilizez solutii de GIS de la ESRI (ArcView 9.2
plus extensii) si de CAD de la Autodesk (Audesk Map 3D).

Doresc sa achizitionez placi video pt serviciu insa vreau sa ma
consult si cu voi deoarece lucrati pe domeniu si cred ca sunteti in
masura sa-mi oferiti cel mai bun sfat.
Pot fi noi, dar si S.H.

In speranta ca nu am gresit locul, va multumesc si astept sugestiile
voastre.

Cu respect,
geogr. Adrian Covasnianu

Re: Consultare/recomandare achizitie placa video pt lucrul cu ortofotoplanuri!

Balint Cristian

Re: Consultare/recomandare achizitie placa video pt lucrul cu ortofotoplanuri!

Covasnianu Adrian
Draga Cristian,

Nu am cuvinte de multumire pentru descrierea foarte explicita si
plina de intelesuri. Sa traiti!

In mare am inteles despre ce e vorba. Eu utilizez frcvent solutii de
la Esri/Autodesk/Global Mapper.
Ce am la serviciu e un sistem dedicat DELL OPTIPLEX GX520 cu monitor
de 20 inch (1680*1050).
Placa video e on-board si iti dai seama cum e sa lucrezi cu 16 orto
plus 16 topo la 5000 in acelasi timp. Il rupe in doua.

As dori sa stiu unde pot gasi aceste placi...sau mai bine zis ceva la
700 ron per bucata (si PIC-X si AGP).
Vazusem si ceva SH - o placa
NVIDIA QUADRO FX1300 - PCI-Ex - 128 Mb DDR

GPU Clock Speed 350 MHz
RAMDAC Speed 400 MHz
Card Interface PCI Express
Installed Memory 128 MB
Memory Data Width 256-bit
Installed Memory / Technology 128 MB (DDR SDRAM)
Max. Screen Resolution 2048 x 1536
Refresh Rate at Max Res 85 Hz @ 2048 x 1536
Pipeline Engines 16 Pipeline Engines
Display Interface VGA - 15 pin D-Sub x 2 • DVI x 2

Acest model e SH. Oricum e mult mai bine decat un on-board,nu? :d

O zi buna!

Recomandati-mi dvs un site din RO (sau care vinde si in RO).