Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

geo-spatial.org mailing list
Dragi colegi,

La sfîrșitul acestei luni, proiectul geo-spatial.org va împlini 10 ani
de activitate. Printre altele, ne dorim să marcăm acest important moment
printr-o siglă festivă. Încă din prima zi, geo-spatial.org a fost un
proiect al comunității, de aceea, încredințăm provocarea realizării
acestei sigle tot către comunitate, prin intermediul unui concurs de
idei. Cei interesați, ne pot trimite propunerea de logo aniversar, în
format SVG, pe adresa [hidden email], pînă pe data de 26
martie, ora 12:00 PM. Sigla cîștigătoare va fi anunțată în cadrul
seminariilor geo-spatial.org de la Cluj Napoca (30 martie - 1 aprilie).
Autorul (autorii) propunerii cîștigătoare va primi un premiu în cuantum
de 300 RON și un tricou cu sigla geo-spatial.org. Sigla actuală a
geo-spatial.org poati fi descărcată de la

http://www.geo-spatial.org/file_download/29627/logo-geo-spatialorg.svg

Așteptăm ideile voastre pentru a ne bucura împreună de cei 10 ani de
prezență pe scena geospațială românească.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

------------------------------------
Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

geo-spatial.org mailing list
Cu ce se pot deschide fisierele svg?

Multumesc!

[geo-spatial] <[hidden email]>:

> [...]
>
> Cele bune,
> Echipa geo-spatial.org

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

Există multe programe cu care se pot edita fișiere SVG [1]. Personal
recomand o soluție open source, numită Inkscape [2].

Cele bune,
Vasile

[1] https://www.w3.org/Graphics/SVG/
[2] https://inkscape.org

On 3/8/17 8:19 PM, Benedic Codrut George [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]
>
>     Așteptăm ideile voastre pentru a ne bucura împreună de cei 10 ani de
>     prezență pe scena geospațială românească.

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

geo-spatial.org mailing list
Se pot trimite si mai multe propuneri pentru sigla? Multumesc!

[geo-spatial] <[hidden email]>:

> [...]
>
> Cele bune,
> Echipa geo-spatial.org

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

Sigur.

-Vasile

On 3/8/17 9:25 PM, Benedic Codrut George [hidden email]

> [...]

    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

Precizare: în cazul în care folosiți font-uri ceva mai exotice, vă rugăm
ca, alături de fișierul SVG, să trimiteți și un export în format PNG/PDF
sau să convertiți textele din siglă în vectori (path).

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

------------------------------------
[...]

Completare: e posibil ca fontul folosit în logo-ul curent
geo-spatial.org să nu se găsească pe multe din calculatoare. O versiune
SVG cu textele transformate în vectori poate fi descărcată de la

http://www.geo-spatial.org/file_download/29628/logo-geo-spatialorg_txt2vector.svg

De asemenea, o randare PNG se găsește la

http://www.geo-spatial.org/file_download/29629/logo-geospatialorg.png

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

------------------------------------
[...]

Wow congratulations to the geo-spatial.org community for 10 years!
Excellent.  Can I suggest that another form of celebration could be to
finally purchase the foss4g.ro domain, and announce the next "FOSS4G-RO"
event?  ;)   Giving you another nudge to do that!  (please please at
least purchase that great domain now)

Congrats again everyone!

-jeff

--
Jeff McKenna
President Emeritus, OSGeo Foundation

On 2017-03-07 6:49 PM, 'geo-spatial.org' [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]
>
> Așteptăm ideile voastre pentru a ne bucura împreună de cei 10 ani de
> prezență pe scena geospațială românească.

------------------------------------
Posted by: Jeff McKenna <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

geo-spatial.org mailing list
Dear Jeff,

Thank you for your wishes and long term support! We got the domain.
Content will be added soon.

Best,
Vasile

On 3/9/17 3:34 PM, Jeff McKenna [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]

    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Concurs: siglă aniversară 10 ani de geo-spatial.org

Excellent!  Great news Vasile.  Congrats on 10 years of sharing.

-Jeff

[geo-spatial] wrote:
> [...]
> finally purchase the foss4g.ro domain, and announce the next "FOSS4G-RO"
> event? ;) Giving you another nudge to do that! (please please at

Posted by: Jeff McKenna <[hidden email]>