ArcGIS9.2 ServicePack5

Vasile Crăciunescu
Administrator

Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Mihai C.
Excelent! Cred ca a fost destul de asteptat.

Multumiri pentru informatii!

Cu stima,
Mihai

Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Marius Jigmond
Pacat ca nu rezolva problemele. Modelul ce mergea in SP4 nu mai merge
cum trebuie. La ce sa ma astept daca nici macar raspunsuri la
intrebari nu se dau pe forumul lor. Eu inca tot mai sper ca le vine
mintea la cap institutiilor astea mari si renunta la solutii
comerciale. Nu mai am sperante pentru ArcGIS. Fiecare versiune si SP
parca sint praf in ochi.(o alta zi de serviciu pierduta gratie unor
bani bine cheltuiti)

_mj
--- In [hidden email], Vasile Craciunescu <vasile@...> wrote:

> ArcGIS 9.2 SP5 este disponibil pentru download:

> [...]

Re: Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Vlad Dobrincu
Da, eu m-am invatat minte. Nu mai instalez SP-uri decit dupa 3-4 luni de la aparitie si dupa ce citesc forumurile de specialitate. Altfel risc sa imi pierd cel putin doua zile dezinstaland si reinstalnd SW. In ceea ce priveste banii aruncati sau nu pe geam trebuie sa te gandesti ca romanii s-au invatat sa dea vina pe cineva. Este mai usor sa dai vina pe ESRI, Intergraph, Autodesk, MapInfo ca nu iti merge nu stiu ce decat sa spui ca o anumita comunitate (open source) nu a descoperit nu stiu ce bug. Pe langa asta asta exista convingerea aproape totala ca tot ceea ce costa bani este bun iar tot ceea ce este free e rau, ascunde bug-uri, "..poate sa aiba virusi" (aici am citat un functionar).

mariusjigmond <[hidden email]> wrote:          Pacat ca nu rezolva problemele. Modelul ce mergea in SP4 nu mai merge
> [...]

_mj
--- In [hidden email], Vasile Craciunescu <vasile@...> wrote:

> ArcGIS 9.2 SP5 este disponibil pentru download:

arininfo
Eu stiu ca UE recomanda folosirea OpenSource - cu toate astea, aia de la "institutiili" nici de-ai dracu' nu isi instruiesc oamenii sa le foloseasca, umbla tot cu uindousu, cu Wordu, cu chestii... (si mai dau si bani buni pt. "instruire" si "soft", ma rog! mai putini - cam 70% din softurile folosite de institutii sunt "pirat", adica NU cumparate cu licenta - exceptand uindousul itself - dar ramane "instruirea"). Daca stiu PRECIS ca Bill i-a "sponsorizat" candva cu compuri, acu' ce sa zic de ESRI? Or fi "sponsorizand" si ei, dar mai discret, ashaaaaa... poate mai la nivel de individ... >:

Zic si eu, nu dau cu paru'... poate da, poate nu! Dar ma tot intreb: CUM daca e vorba de orice c**at ni se da peste nas cu "e recomandarea UE" - dar intr-o chestie care implica MULTE resurse, astia se fac ca uita de "recomandari"???

In alta ordine de idei: vad ca nu sunteti interesati de FEL de modificarile alea in legislatie, nici pana ACUM nu mi-ati raspuns nici unul la niste intrebari amarate puse pe aici repetat, incepand de acum vreo luna. Vreti sa fac EU modificarile? V-am spus destul de clar ca sunt "total newbie" in domeniu... >:(

Sa presupun ca toata "comunitatea" asta considera ca e mai bine sa se intarzie cat mai mult cu cadastrul? Or uat? :(

Va urez tuturor un Summit placut - eu cred ca ma ascund in munti, o vreme ;)

Codruta

From: Vlad Dobrincu

[...]

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Sorin Cheval
--- In [hidden email], "ARIN" <arininfo@...> wrote:

> Eu stiu ca UE recomanda folosirea OpenSource -

Putem gasi undeva cat de cat oficial aceasta recomandare sau e barfa?

Multumesc,
SC

Re: Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Vasile Crăciunescu
Administrator
Salutare a toata lumea,

Va pot spune cu siguranta ca nu exista o asemenea recomandare oficiala
din partea UE.  Exista recomandari in acest sens, venite insa din partea
mai multor grupuri de lucru sau institutii europe. De asemenea,
concluziile mai multor proiecte finantate cu bani europeni sint foarte
favorabile adoptarii pe scara larga a solutiilor FOSS.

Organismul european cel mai activ in aceasta problema este Open Source
Observatory (http://ec.europa.eu/idabc/en/chapter/452), ce functioneaza
in cadrul IDABC (Interoperable Delivery of European eGovernment Services
to public Administrations, Businesses and Citizens). Pe site-ul lor
puteti gasi o multitudine de studii de caz. Tot OSO este responsabil
pentru licenta FOSS adoptata oficial de UE (EUPL), o licenta similara cu
GNU GPL.

Vasile

Sorin Cheval wrote:

> --- In [hidden email]

> Putem gasi undeva cat de cat oficial aceasta recomandare sau e barfa?
>
> Multumesc,
> SC

Re: ArcGIS9.2 ServicePack5

Sorin Cheval
wrote:
> [...]
foarte
> favorabile adoptarii pe scara larga a solutiilor FOSS.

Fara indoiala, exista pareri pro si contra, grupuri care recomanda asa
sau asa. Probabil e bine si asa si asa :) Numai sa nu ramanem in
confuzia ca "UE recomanda", atat vroiam.

Cu bine!