Apel umanitar

geo-spatial.org
Dragi colegi,

Ne place foarte mult faptul că, de ceva ani de zile, s-a lipit de noi
eticheta "comunitatea geo-spatial.org". Și pe bună dreptate, ne bucurăm
de ce facem și încercăm să împărtășim cu restul lumii, într-o manieră
onestă și elegantă, cunoștințe și date din zona geospațială. Lumea a
rezonat cu asta și, încet-încet, ne-am transformat într-o adevărată
comunitate, una entuziastă, veselă și senină, care trăiește cu
sentimentul că nimic pe lume nu ne poate opri. Însă, din păcate, viața
celor din grup nu are mereu aceste valențe, iar o astfel de comunitate
se poate numi cu adevărat comunitate cînd reacționează solidar și la
greu, nu doar la bine. De aceea, astăzi, vă aducem în atenție apelul
umanitar al colegei noastre de la Facultatea de Geografie -
Universitatea din București, Bratu Geanina Ionelia. Chiar dacă se află
într-un moment greu al vieții, Geanina a rămas optimistă și
încrezătoare. Are, însă, nevoie de ajutorul nostru. Vă invităm să
păstrăm spiritul comunității și să fim buni.

Apelul Geaninei poate fi citit la

https://www.facebook.com/Bratu.Geanina.Ionelia/posts/180065645943349

Redăm mai jos mesajul pentru cei care nu au un cont pe respectiva rețea
de socializare

"Bună seara....
Mă numesc Bratu Geanina Ionelia, sunt studentă la Facultatea de
Geografie şi am vârsta de 20 de ani.
La fel ca toți oamenii, sunt o persoană ambițioasă și cu vise mărețe,
dar trec prin cea mai grea perioadă a vieții mele.
Mă regăsesc într-o situație foarte grea și sunt forțată sa cer ajutor
oriunde pot și văd, deoarece, chiar acum, singurul lucru ce mi-a mai
rămas este speranța.
Acum aproape un an am fost diagnosticată cu o tumoră malignă de
rinofaringe (un cancer agresiv în stagiul III) și am urmat tratamentul
specific în România unde tumora a fost redusă semnificativ, dar corpul
meu nu a suportat tratamentul pâna la final așa că medicii au decis să
iau o pauză.
În momentul actual mă aflu la o clinică din Turcia unde mi-a fost
descoperită o metastază pe vertebra lombară L2. Am fost informată de ce
tratament trebuie să urmez și care sunt costurile acestuia, estimandu-se
un cost aproximativ de 30.000 Euro pentru tot tratamentul.
În momentul de fața am început tratamentul dar mă tem că nu voi putea sa
îl duc la capăt din cauza faptului că nu dispun decat de bani pentru o
ședință.
În felul acesta am fost determinată să apelez la voi și vă rog umil, cei
care puteți și sunteți dornici sa încercați să mă ajutați în orice mod
financiar sau informativ cu putință.
La fel ca voi, am și eu vise și dorințe pe care vreau să le împlinesc,
dar această boală îmi amenință viitorul și nu știu ce voi putea păți
mâine. Apelez la voi, cei ce sunteți dornici, buni și aveți
posibilitatea de a face ceva în cazul meu; iar pentru cei ce nu aveți
posibilitatea, dar ați dori să ajutați, o distribuire al acestui anunț
ar fi foarte bine primită.
Țin să va mulțumesc anticipat celor ce doriți sa realizați o donație
pentru cazul meu sau să ajutați în orice fel și vă doresc sănătate și
tot binele din lume.
Diagnostic actual: CANCER DE RINOFARINGE STADIUL IV METASTAZAT LA
VERTEBRA L2

Donațiile se pot face la următoarele conturi:

RON: RO89RNCB0076152134770001
BCR: Bratu Geanina Ionelia

EURO: RO58BTRLEURCRT0430532601
BT: Bratu Ioana (mama)

#BTRLRO22 #SWIFT #BT

Mail: [hidden email]"

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/