Apel ajutor verificare bază de date artere/adrese

Apel ajutor verificare bază de date artere/adrese

geo-spatial.org mailing list
Dragi colegi,

Mulți dintre voi cunosc faptul că geo-spatial.org împreună cu cancelaria
primului ministru desfășoară în aceste zile un hackathon pentru
spațializarea codurilor poștale din România [1]. Baza acestei activități
o constituie baza de date cu artere și adrese pusă la dispoziție de
către ANCPI. După o analiză sumară a acestor date, am constatat o serie
de probleme (de regulă adrese și artere lipsă). De aceea, înainte de
partea de spațializare, am dori să facem o verificare, fie și vizuală a
seturilor de date primite. Verificarea ne va permite să înțelegem care
este procentajul de probleme la nivelul celor 48 de localități cu peste
50 000 de locuitori din România. Pentru această activitate facem un apel
la cei care au cunoștințe de bază în utilizarea unui client GIS desktop
(noi recomandăm QGIS dar se poate folosi și altceva). La
https://docs.google.com/document/d/1AFm5ArAyeEnJoo0OE2KqQXkIdWr_TRgJBvzNHgJ86z8/edit?usp=sharing
am publicat un ghid pentru cei dispuși să ne ajute în această activitate.

Precizăm că seturile de date rezultate vor fi libere și oricine le va
putea refolosi liber în orice scop.

Pentru întrebări suplimentare vă rugăm să ne scrieți la
[hidden email].

Vă mulțumim!
Echipa geo-spatial.org

[1] http://geo-spatial.org/hackathon-cp/

------------------------------------
Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: Apel ajutor verificare bază de date artere/adrese

geo-spatial.org mailing list
Încă o precizare. Evident, ca și în cazul celorlalte campanii
colaborative desfășurate sub umbrelea geo-spatial.org, toate
contribuțiile vor fi public recunoscute.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

Arterele si adresele care depășesc limita UAT al orasului (sursa limitei este ANCPI), se marchează ca eroare? Aleile din cartierele de blocuri se marchează ca arteră lipsă?

Re: Apel ajutor verificare bază de dat e artere/adrese

geo-spatial.org mailing list
Salutare Klaus,

Arterele și adresele ce depășesc limitele UAT nu trebuie marcate ca
erori. Aleile lipsă, mai ales dacă ar trebui să aibă adrese alocate, da.

Cele bune,
Vasile

On 6/18/16 11:54 AM, [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> Arterele si adresele care depășesc limita UAT al orasului (sursa limitei
> este ANCPI), se marchează ca eroare?
>
> Aleile din cartierele de blocuri se marchează ca arteră lipsă?

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>