Quantcast

Am mers în jurul lumii - povestea (Timo/Timi)

Am mers în jurul lumii - povestea (Timo/Timi)

geo-spatial.org mailing list
Dragule / Drago,
Am terminat nebunia 'ceia cu înconjuratul lumii cu autostopul. Amu m-am apucat de blogging, de un mod organizat și planificat. Până recent numa de pozne îmi ardea.
Azi, 21 martie, blog-ușorul. a făcut 4 anișori. S-ar bucura dacă dorești să te abonezi la lista de emailuri (să îți trimită e-mail când mai scriu gânduri din tărtăcuța asta atipică - sperând ca rumegate după bunul tău plac, să amuze și să inspire).
Tot așa de ziua lu ăsta micu și amărât, el vrea să râzi, așa că am scris povestea reală a unei gagici comice, ce a fost pescăruș arctic în viața anterioară : http://www.autostopmagellan.ro/exploratoarea-uca-marinescu-de-timotei-rad/ Apropiată de-a lui Iliescu gagica.
Un share pe Twitter sau Facebook. Ori chiar Google+. Sau orice rețea îți place, ne-ar ajuta să în acest început în ale blog-osferei. Mulțumim mult.
O îmbrățișare. Timo/Timi

Re: Am mers în jurul lumii - povestea (Timo/Timi)

geo-spatial.org mailing list
Dragă Timotei,

Pe viitor, te rog să respecți scopul acestei liste de discuții și să nu
mai trimiți mesaje care nu au legătură cu subiectele abordate aici.

Îți mulțumesc pentru înțelegere,
Vasile

On 3/22/17 2:46 AM, Rad Timotei [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
> place, ne-ar ajuta să în acest început în ale blog-osferei. Mulțumim mult.

Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/