15 decembrie

12345

15 decembrie

arininfo
Buna,

Se inchide yahoogroups, pe 15 decembrie. Dau ei acolo si ceva alternative
pentru grupuri de discutii.

Lista asta mie mi s-a parut o platforma EXCELENTA de comunicare! Ce facem?
ne mutam pe googlegroups? sau folosim alternativa aceea indicata de
yahoo?

Codruta

Re: 15 decembrie

Vasile Crăciunescu
Administrator
Bună Codruța,

Din păcate, da, avem o problemă importantă datorită închederii
serviciului Yahoo. Tehnic, ne putem muta automat pe Google Groups sau pe
o platformă asemănătoare prin abonarea tuturor membrilor Yahoo acolo. E
posibil însă să avem o problemă legată de GDPR care nu cred că ne
permite să migrăm conturile fără acordul explicit al fiecărui abonat.
Orice părere sau sugestie pe acest subiect este binevenită.

Cele bune,
Vasile

On 16/10/2020 05:02, arin [hidden email] [geo-spatial] wrote:

> [...]
>
> Lista asta mie mi s-a parut o platforma EXCELENTA de comunicare! Ce
> facem? ne mutam pe googlegroups? sau folosim alternativa aceea indicata

------------------------------------
Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: 15 decembrie

Ciprian Samoilă
Eu m-aș bucura să rămânem doar pe Slack cu tot ceea ce implică această mutare.

Ciprian Samoilă
________________________________
> [...]

> Lista asta mie mi s-a parut o platforma EXCELENTA de comunicare! Ce
> facem? ne mutam pe googlegroups? sau folosim alternativa aceea indicata

Re: 15 decembrie

Vasile Crăciunescu
Administrator
Da, am uitat să menționez canalul de Slack [1], unde am ajuns să avem
aproape 300 de abonați. Din păcate, din motive explicabile, nu toată
lumea este la fel de receptivă la trecerea de la o comunicare email
based la cea de tip chat de pe Slack. Discuția rămîne însă deschisă.

Numai bine,
Vasile

[1]
https://geospatialorg-1.slack.com/join/shared_invite/zt-cle5seo4-u9Bbr_mSV8R_BiROSGWr2A

------------------------------------
Posted by: Vasile Craciunescu <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: 15 decembrie

Constantin Nitu

Nu se supara nimeni de transferarea conturilor, cred...Trimis de pe smartphone-ul meu Samsung Galaxy.

-------- Mesaj original --------De la: "Vasile Craciunescu [hidden email] [geo-spatial]" <[hidden email]> Date: 19.10.2020  08:50  (GMT+02:00) Către: [hidden email] Subiect: Re: [geo-spatial] 15 decembrie

> [...]

> Lista asta mie mi s-a parut o platforma EXCELENTA de comunicare! Ce
> facem? ne mutam pe googlegroups? sau folosim alternativa aceea indicata

  <!--
  #ygrp-mkp {
  border: 1px solid #d8d8d8;
  font-family: Arial;
  margin: 10px 0;
  padding: 0 10px;
}

#ygrp-mkp hr {
  border: 1px solid #d8d8d8;
}

#ygrp-mkp #hd {
  color: #628c2a;
  font-size: 85%;
  font-weight: 700;
  line-height: 122%;
  margin: 10px 0;
}

#ygrp-mkp #ads {
  margin-bottom: 10px;
}

#ygrp-mkp .ad {
  padding: 0 0;
}

#ygrp-mkp .ad p {
  margin: 0;
}

#ygrp-mkp .ad a {
  color: #0000ff;
  text-decoration: none;
}
  #ygrp-sponsor #ygrp-lc {
  font-family: Arial;
}

#ygrp-sponsor #ygrp-lc #hd {
  margin: 10px 0px;
  font-weight: 700;
  font-size: 78%;
  line-height: 122%;
}

#ygrp-sponsor #ygrp-lc .ad {
  margin-bottom: 10px;
  padding: 0 0;
}

  #actions {
    font-family: Verdana;
    font-size: 11px;
    padding: 10px 0;
  }

  #activity {
    background-color: #e0ecee;
    float: left;
    font-family: Verdana;
    font-size: 10px;
    padding: 10px;
  }

  #activity span {
    font-weight: 700;
  }

  #activity span:first-child {
    text-transform: uppercase;
  }

  #activity span a {
    color: #5085b6;
    text-decoration: none;
  }

  #activity span span {
    color: #ff7900;
  }

  #activity span .underline {
    text-decoration: underline;
  }

  .attach {
    clear: both;
    display: table;
    font-family: Arial;
    font-size: 12px;
    padding: 10px 0;
    width: 400px;
  }

  .attach div a {
    text-decoration: none;
  }

  .attach img {
    border: none;
    padding-right: 5px;
  }

  .attach label {
    display: block;
    margin-bottom: 5px;
  }

  .attach label a {
    text-decoration: none;
  }

  blockquote {
    margin: 0 0 0 4px;
  }

  .bold {
    font-family: Arial;
    font-size: 13px;
    font-weight: 700;
  }

  .bold a {
    text-decoration: none;
  }

  dd.last p a {
    font-family: Verdana;
    font-weight: 700;
  }

  dd.last p span {
    margin-right: 10px;
    font-family: Verdana;
    font-weight: 700;
  }

  dd.last p span.yshortcuts {
    margin-right: 0;
  }

  div.attach-table div div a {
    text-decoration: none;
  }

  div.attach-table {
    width: 400px;
  }

  div.file-title a, div.file-title a:active, div.file-title a:hover, div.file-title a:visited {
    text-decoration: none;
  }

  div.photo-title a, div.photo-title a:active, div.photo-title a:hover, div..photo-title a:visited {
    text-decoration: none;
  }

  div#ygrp-mlmsg #ygrp-msg p a span.yshortcuts {
    font-family: Verdana;
    font-size: 10px;
    font-weight: normal;
  }

  .green {
    color: #628c2a;
  }

  .MsoNormal {
    margin: 0 0 0 0;
  }

  o {
    font-size: 0;
  }

  #photos div {
    float: left;
    width: 72px;
  }

  #photos div div {
    border: 1px solid #666666;
    height: 62px;
    overflow: hidden;
    width: 62px;
  }

  #photos div label {
    color: #666666;
    font-size: 10px;
    overflow: hidden;
    text-align: center;
    white-space: nowrap;
    width: 64px;
  }

  #reco-category {
    font-size: 77%;
  }

  #reco-desc {
    font-size: 77%;
  }

  .replbq {
    margin: 4px;
  }

  #ygrp-actbar div a:first-child {
   /* border-right: 0px solid #000;*/
    margin-right: 2px;
    padding-right: 5px;
  }

  #ygrp-mlmsg {
    font-size: 13px;
    font-family: Arial, helvetica,clean, sans-serif;
    *font-size: small;
    *font: x-small;
  }

  #ygrp-mlmsg table {
    font-size: inherit;
    font: 100%;
  }

  #ygrp-mlmsg select, input, textarea {
    font: 99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;
  }

  #ygrp-mlmsg pre, code {
    font:115% monospace;
    *font-size:100%;
  }

  #ygrp-mlmsg * {
    line-height: 1.22em;
  }

  #ygrp-mlmsg #logo {
    padding-bottom: 10px;
  }

  #ygrp-msg p a {
    font-family: Verdana;
  }

  #ygrp-msg p#attach-count span {
    color: #1E66AE;
    font-weight: 700;
  }

  #ygrp-reco #reco-head {
    color: #ff7900;
    font-weight: 700;
  }

  #ygrp-reco {
    margin-bottom: 20px;
    padding: 0px;
  }

  #ygrp-sponsor #ov li a {
    font-size: 130%;
    text-decoration: none;
  }

  #ygrp-sponsor #ov li {
    font-size: 77%;
    list-style-type: square;
    padding: 6px 0;
  }

  #ygrp-sponsor #ov ul {
    margin: 0;
    padding: 0 0 0 8px;
  }

  #ygrp-text {
    font-family: Georgia;
  }

  #ygrp-text p {
    margin: 0 0 1em 0;
  }

  #ygrp-text tt {
    font-size: 120%;
  }

  #ygrp-vital ul li:last-child {
    border-right: none !important;
  }
  -->

Re: 15 decembrie

arininfo
Pai sa faca grupul cineva si sa ne spuna - si dupa aia ne inscriem singuri,
ca suntem, totusi, mari (mai ales daca suntem pe geo-spatial ma gandesc ca
stim cam ce-i aia un  instrument IT ;))

In ce ma priveste, prefer grupurile de discutii pe e-mail, pot sa-mi
aranjez mesajele cum  vreau. D.ex., pe un cont de FB, daca n-as intra
zilnic, as pierde multe mesaje; in plus, nu pot sa sterg ce nu ma
intereseaza samd... ;)

Codruta

On Mon, Oct 19, 2020 at 8:50 AM Vasile Craciunescu [hidden email]
[geo-spatial] <[hidden email]> wrote:

> [...]
> permite să migrăm conturile fără acordul explicit al fiecărui abonat.
> Orice părere sau sugestie pe acest subiect este binevenită.

Re: 15 decembrie

Badita Florin
Eu m-aș bucura sa fim și pe google groups pentru ca Slack este o platforma
închisă și nu este indexabila,precum are și o limita de 10000 de mesaje
pentru contul gratuit

On Mon, Oct 19, 2020, 08:55 Ciprian Samoilă [hidden email]
[geo-spatial] <[hidden email]> wrote:

> Eu m-aș bucura să rămânem doar pe Slack cu tot ceea ce implică această
> mutare.
>

> Ciprian Samoilă
> ------------------------------

Re: 15 decembrie

geo-spatial.org
Dragi colegi,

Data de 15 decembrie se apropie rapid. E cazul să fim pragmatici, chiar
dacă nu este tocmai în spiritul GDPR. Așadar, am dori să știm cine nu
este de acord cu migrarea adreselor actuale de pe lista de discuții
yahoo la un alt provider (o alternativă este Google Groups dar ne putem
crea și propriul mailserv). Am aprecia un răspuns în următoarele 48 de ore.

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

On 20/10/2020 17:13, Badita Florin [hidden email] [geo-spatial]
wrote:

> [...]
>
> On Mon, Oct 19, 2020, 08:55 Ciprian Samoilă
> [hidden email] <mailto:[hidden email]>
> [geo-spatial] <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> wrote:
>
>     __
>

>     Eu m-aș bucura să rămânem doar pe Slack cu tot ceea ce implică
>     această mutare.
>

>     Ciprian Samoilă
>     ------------------------------------------------------------------------
>     *From:* [hidden email]
>     <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
>     <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
>     Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

------------------------------------
Posted by: "geo-spatial.org" <[hidden email]>

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/

Re: 15 decembrie

tudorcipriangabriel
I'm in

⁣Get TypeApp for Android ​

On Dec 11, 2020, 15:35, at 15:35, "'geo-spatial.org' [hidden email] [geo-spatial]" <[hidden email]> wrote:

> [...]
>yahoo la un alt provider (o alternativă este Google Groups dar ne putem
>crea și propriul mailserv). Am aprecia un răspuns în următoarele 48 de

Re: 15 decembrie

Anna Kerekes
Bună ziuaSunt de acord cu migrarea pe Google Groups.Mulțumesc!
Anna Kerekes

  On Fri, 11 Dec 2020 at 15:40, Ciprian [hidden email] [geo-spatial]<[hidden email]> wrote:

I'm in

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

  #yiv8768578674 #yiv8768578674 -- #yiv8768578674ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp #yiv8768578674hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp #yiv8768578674ads {margin-bottom:10px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp .yiv8768578674ad {padding:0 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp .yiv8768578674ad p {margin:0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mkp .yiv8768578674ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ygrp-lc #yiv8768578674hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ygrp-lc .yiv8768578674ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity span {font-weight:700;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity span span {color:#ff7900;}#yiv8768578674 #yiv8768578674activity span .yiv8768578674underline {text-decoration:underline;}#yiv8768578674 .yiv8768578674attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv8768578674 .yiv8768578674attach div a {text-decoration:none;}#yiv8768578674 .yiv8768578674attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv8768578674 .yiv8768578674attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv8768578674 .yiv8768578674attach label a {text-decoration:none;}#yiv8768578674 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv8768578674 .yiv8768578674bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv8768578674 .yiv8768578674bold a {text-decoration:none;}#yiv8768578674 dd.yiv8768578674last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv8768578674 dd.yiv8768578674last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv8768578674 dd.yiv8768578674last p span.yiv8768578674yshortcuts {margin-right:0;}#yiv8768578674 div.yiv8768578674attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv8768578674 div.yiv8768578674attach-table {width:400px;}#yiv8768578674 div.yiv8768578674file-title a, #yiv8768578674 div.yiv8768578674file-title a:active, #yiv8768578674 div.yiv8768578674file-title a:hover, #yiv8768578674 div.yiv8768578674file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv8768578674 div.yiv8768578674photo-title a, #yiv8768578674 div.yiv8768578674photo-title a:active, #yiv8768578674 div.yiv8768578674photo-title a:hover, #yiv8768578674 div.yiv8768578674photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv8768578674 div#yiv8768578674ygrp-mlmsg #yiv8768578674ygrp-msg p a span.yiv8768578674yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv8768578674 .yiv8768578674green {color:#628c2a;}#yiv8768578674 .yiv8768578674MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv8768578674 o {font-size:0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674photos div {float:left;width:72px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674photos div div {border:1px solid #666666;min-height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674reco-category {font-size:77%;}#yiv8768578674 #yiv8768578674reco-desc {font-size:77%;}#yiv8768578674 .yiv8768578674replbq {margin:4px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg select, #yiv8768578674 input, #yiv8768578674 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg pre, #yiv8768578674 code {font:115% monospace;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-mlmsg #yiv8768578674logo {padding-bottom:10px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-msg p#yiv8768578674attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-reco #yiv8768578674reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-sponsor #yiv8768578674ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv8768578674 #yiv8768578674ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv8768578674

Re: 15 decembrie

Ana  Maria
Buna ziua,
De accord sa se faca automat trecerea adreselor sau sa trimite-ti un link cu noul grup sa ne inscriem singuri pana nu se inchide Yahoo Groups!Personal slack nu imi place!
O zi placuta,Ana-Maria

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

  #yiv5777395316 #yiv5777395316 -- #yiv5777395316ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp #yiv5777395316hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp #yiv5777395316ads {margin-bottom:10px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp .yiv5777395316ad {padding:0 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp .yiv5777395316ad p {margin:0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mkp .yiv5777395316ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ygrp-lc #yiv5777395316hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ygrp-lc .yiv5777395316ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity span {font-weight:700;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity span span {color:#ff7900;}#yiv5777395316 #yiv5777395316activity span .yiv5777395316underline {text-decoration:underline;}#yiv5777395316 .yiv5777395316attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv5777395316 .yiv5777395316attach div a {text-decoration:none;}#yiv5777395316 .yiv5777395316attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv5777395316 .yiv5777395316attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv5777395316 .yiv5777395316attach label a {text-decoration:none;}#yiv5777395316 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv5777395316 .yiv5777395316bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv5777395316 .yiv5777395316bold a {text-decoration:none;}#yiv5777395316 dd.yiv5777395316last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv5777395316 dd.yiv5777395316last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv5777395316 dd.yiv5777395316last p span.yiv5777395316yshortcuts {margin-right:0;}#yiv5777395316 div.yiv5777395316attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv5777395316 div.yiv5777395316attach-table {width:400px;}#yiv5777395316 div.yiv5777395316file-title a, #yiv5777395316 div.yiv5777395316file-title a:active, #yiv5777395316 div.yiv5777395316file-title a:hover, #yiv5777395316 div.yiv5777395316file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv5777395316 div.yiv5777395316photo-title a, #yiv5777395316 div.yiv5777395316photo-title a:active, #yiv5777395316 div.yiv5777395316photo-title a:hover, #yiv5777395316 div.yiv5777395316photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv5777395316 div#yiv5777395316ygrp-mlmsg #yiv5777395316ygrp-msg p a span.yiv5777395316yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv5777395316 .yiv5777395316green {color:#628c2a;}#yiv5777395316 .yiv5777395316MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv5777395316 o {font-size:0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316photos div {float:left;width:72px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316photos div div {border:1px solid #666666;min-height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316reco-category {font-size:77%;}#yiv5777395316 #yiv5777395316reco-desc {font-size:77%;}#yiv5777395316 .yiv5777395316replbq {margin:4px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg select, #yiv5777395316 input, #yiv5777395316 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg pre, #yiv5777395316 code {font:115% monospace;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-mlmsg #yiv5777395316logo {padding-bottom:10px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-msg p#yiv5777395316attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-reco #yiv5777395316reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-sponsor #yiv5777395316ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv5777395316 #yiv5777395316ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv5777395316

Re: 15 decembrie

Benedic Codrut George
Eu sunt de acord!

Codrut Benedic

On Fri, Dec 11, 2020 at 3:35 PM 'geo-spatial.org' [hidden email]
> [...]

> crea și propriul mailserv). Am aprecia un răspuns în următoarele 48 de ore.

Re: 15 decembrie

Cristian Neacsu
 Buna ziua,
Intrucat eu nu sunt activ pe acest grup as dori sa renunt la calitatea de membru.Banuiesc ca e mai usor sa dam unsubscribe din grupul yahoo celor ce nu vor sa continue cu alt provider.
Numai bine,Cristian Neacsu

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

Re: 15 decembrie

Vasile Crăciunescu
Administrator
Bună ziua,

Da, ar fi cea mai simplă soluție.

Cele bune,
Vasile

On 11/12/2020 17:11, Cristian Neacsu [hidden email] [geo-spatial]
wrote:

> [...]
> yahoo la un alt provider (o alternativă este Google Groups dar ne putem
> crea și propriul mailserv). Am aprecia un răspuns în următoarele 48 de

Re: 15 decembrie

ionescuioana17
 Bună seara,
Sunt de accord cu migrarea pe google groups.
Multumesc,
Ioana Ionescu

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

Re: 15 decembrie

Nagy Jozsef
 Buna,Sunt de acord.

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

Re: 15 decembrie

Ignat Andrei
De acord

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Fri, Dec 11, 2020 at 16:50, Benedic Codrut George codrut.benedic@gmail..com [geo-spatial]<[hidden email]> wrote:

Eu sunt de acord!
Codrut Benedic

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

  #yiv4572123322 -- #yiv4572123322ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp #yiv4572123322hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp #yiv4572123322ads {margin-bottom:10px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp .yiv4572123322ad {padding:0 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp .yiv4572123322ad p {margin:0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mkp .yiv4572123322ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ygrp-lc #yiv4572123322hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ygrp-lc .yiv4572123322ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity span {font-weight:700;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity span span {color:#ff7900;}#yiv4572123322 #yiv4572123322activity span .yiv4572123322underline {text-decoration:underline;}#yiv4572123322 .yiv4572123322attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv4572123322 .yiv4572123322attach div a {text-decoration:none;}#yiv4572123322 .yiv4572123322attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv4572123322 .yiv4572123322attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv4572123322 .yiv4572123322attach label a {text-decoration:none;}#yiv4572123322 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv4572123322 .yiv4572123322bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv4572123322 .yiv4572123322bold a {text-decoration:none;}#yiv4572123322 dd..yiv4572123322last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv4572123322 dd.yiv4572123322last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv4572123322 dd.yiv4572123322last p span.yiv4572123322yshortcuts {margin-right:0;}#yiv4572123322 div.yiv4572123322attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv4572123322 div.yiv4572123322attach-table {width:400px;}#yiv4572123322 div.yiv4572123322file-title a, #yiv4572123322 div.yiv4572123322file-title a:active, #yiv4572123322 div.yiv4572123322file-title a:hover, #yiv4572123322 div.yiv4572123322file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv4572123322 div.yiv4572123322photo-title a, #yiv4572123322 div.yiv4572123322photo-title a:active, #yiv4572123322 div.yiv4572123322photo-title a:hover, #yiv4572123322 div.yiv4572123322photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv4572123322 div#yiv4572123322ygrp-mlmsg #yiv4572123322ygrp-msg p a span.yiv4572123322yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv4572123322 .yiv4572123322green {color:#628c2a;}#yiv4572123322 .yiv4572123322MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv4572123322 o {font-size:0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322photos div {float:left;width:72px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322photos div div {border:1px solid #666666;min-height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322reco-category {font-size:77%;}#yiv4572123322 #yiv4572123322reco-desc {font-size:77%;}#yiv4572123322 .yiv4572123322replbq {margin:4px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg select, #yiv4572123322 input, #yiv4572123322 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg pre, #yiv4572123322 code {font:115% monospace;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg * {line-height:1..22em;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-mlmsg #yiv4572123322logo {padding-bottom:10px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-msg p#yiv4572123322attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-reco #yiv4572123322reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-sponsor #yiv4572123322ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv4572123322 #yiv4572123322ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv4572123322

Re: 15 decembrie

mireageorges
Sunt de acord.
Mirea George tel: 0745 652 206

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

      #yiv3987189326 #yiv3987189326 -- #yiv3987189326ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp #yiv3987189326hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp #yiv3987189326ads {margin-bottom:10px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp .yiv3987189326ad {padding:0 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp .yiv3987189326ad p {margin:0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mkp .yiv3987189326ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ygrp-lc #yiv3987189326hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ygrp-lc .yiv3987189326ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity span {font-weight:700;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity span span {color:#ff7900;}#yiv3987189326 #yiv3987189326activity span .yiv3987189326underline {text-decoration:underline;}#yiv3987189326 .yiv3987189326attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv3987189326 .yiv3987189326attach div a {text-decoration:none;}#yiv3987189326 .yiv3987189326attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv3987189326 .yiv3987189326attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv3987189326 .yiv3987189326attach label a {text-decoration:none;}#yiv3987189326 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv3987189326 .yiv3987189326bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv3987189326 .yiv3987189326bold a {text-decoration:none;}#yiv3987189326 dd.yiv3987189326last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv3987189326 dd.yiv3987189326last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv3987189326 dd.yiv3987189326last p span.yiv3987189326yshortcuts {margin-right:0;}#yiv3987189326 div.yiv3987189326attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv3987189326 div.yiv3987189326attach-table {width:400px;}#yiv3987189326 div.yiv3987189326file-title a, #yiv3987189326 div.yiv3987189326file-title a:active, #yiv3987189326 div.yiv3987189326file-title a:hover, #yiv3987189326 div.yiv3987189326file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv3987189326 div.yiv3987189326photo-title a, #yiv3987189326 div.yiv3987189326photo-title a:active, #yiv3987189326 div.yiv3987189326photo-title a:hover, #yiv3987189326 div.yiv3987189326photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv3987189326 div#yiv3987189326ygrp-mlmsg #yiv3987189326ygrp-msg p a span.yiv3987189326yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv3987189326 .yiv3987189326green {color:#628c2a;}#yiv3987189326 .yiv3987189326MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv3987189326 o {font-size:0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326photos div {float:left;width:72px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326photos div div {border:1px solid #666666;min-height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326reco-category {font-size:77%;}#yiv3987189326 #yiv3987189326reco-desc {font-size:77%;}#yiv3987189326 .yiv3987189326replbq {margin:4px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg select, #yiv3987189326 input, #yiv3987189326 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg pre, #yiv3987189326 code {font:115% monospace;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-mlmsg #yiv3987189326logo {padding-bottom:10px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-msg p#yiv3987189326attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-reco #yiv3987189326reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-sponsor #yiv3987189326ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv3987189326 #yiv3987189326ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv3987189326

Răsp.: Re: [geo-spatial] 15 decembrie

Magdici Mirela
Buna seara! Sunt de acord! :)

Trimis din Yahoo Mail pe Android

  Pe vin., dec. 11, 2020 la 18:59, MIREA GEORGE [hidden email] [geo-spatial]<[hidden email]> a scris:

wrote:

> [...]
> <mailto:[hidden email]> <[hidden email]
> <mailto:[hidden email]>> on behalf of Vasile
> Craciunescu [hidden email] <mailto:[hidden email]>

          #yiv3105376545 #yiv3105376545 -- #yiv3105376545ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp #yiv3105376545hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp #yiv3105376545ads {margin-bottom:10px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp .yiv3105376545ad {padding:0 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp .yiv3105376545ad p {margin:0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mkp .yiv3105376545ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ygrp-lc #yiv3105376545hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ygrp-lc .yiv3105376545ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity span {font-weight:700;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity span span {color:#ff7900;}#yiv3105376545 #yiv3105376545activity span .yiv3105376545underline {text-decoration:underline;}#yiv3105376545 .yiv3105376545attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv3105376545 .yiv3105376545attach div a {text-decoration:none;}#yiv3105376545 .yiv3105376545attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv3105376545 .yiv3105376545attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv3105376545 .yiv3105376545attach label a {text-decoration:none;}#yiv3105376545 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv3105376545 .yiv3105376545bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv3105376545 .yiv3105376545bold a {text-decoration:none;}#yiv3105376545 dd.yiv3105376545last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv3105376545 dd.yiv3105376545last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv3105376545 dd.yiv3105376545last p span..yiv3105376545yshortcuts {margin-right:0;}#yiv3105376545 div.yiv3105376545attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv3105376545 div.yiv3105376545attach-table {width:400px;}#yiv3105376545 div.yiv3105376545file-title a, #yiv3105376545 div.yiv3105376545file-title a:active, #yiv3105376545 div.yiv3105376545file-title a:hover, #yiv3105376545 div.yiv3105376545file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv3105376545 div.yiv3105376545photo-title a, #yiv3105376545 div.yiv3105376545photo-title a:active, #yiv3105376545 div..yiv3105376545photo-title a:hover, #yiv3105376545 div.yiv3105376545photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv3105376545 div#yiv3105376545ygrp-mlmsg #yiv3105376545ygrp-msg p a span.yiv3105376545yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv3105376545 .yiv3105376545green {color:#628c2a;}#yiv3105376545 .yiv3105376545MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv3105376545 o {font-size:0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545photos div {float:left;width:72px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545photos div div {border:1px solid #666666;min-height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545reco-category {font-size:77%;}#yiv3105376545 #yiv3105376545reco-desc {font-size:77%;}#yiv3105376545 .yiv3105376545replbq {margin:4px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg select, #yiv3105376545 input, #yiv3105376545 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg pre, #yiv3105376545 code {font:115% monospace;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-mlmsg #yiv3105376545logo {padding-bottom:10px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-msg p#yiv3105376545attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-reco #yiv3105376545reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-sponsor #yiv3105376545ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv3105376545 #yiv3105376545ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv3105376545

Re: 15 decembrie

Silviu TRASCA
Buna seara,
OK pentru migrarea pe Google Groups.

Numai bine,
Silviu

On 12/11/2020 3:34 PM, 'geo-spatial.org' [hidden email]
[geo-spatial] wrote:

> [...]
> yahoo la un alt provider (o alternativă este Google Groups dar ne putem
> crea și propriul mailserv). Am aprecia un răspuns în următoarele 48 de

12345